לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

אתמול, כשעשיתי משהו לא בסדר


הוא מדבר, ומונולוגים שלמים רצים לי בראש, אלפי אסוציאציות שזורקות אותי לכיוונים מכוערים. אבל כשהוא שואל אותי על מה אני חושבת לא יוצאת אף מילה. אני שוכבת שם, סוגרת את השפתיים בכל הכוח שעה ארוכה, ובינתיים המוח רץ. אני לא מצליחה להוציא אפילו מילה אחת, רק בכי שמחניק לי בגרון. כזו אני ואני שונאת שאני כזו. תגידי כבר משהו, כל דבר. אף מילה. ובפנים צרחות ובליל לא מובן ולא הגיוני של כעס עצמי, תשוקה, געגועים איומים לזה שלא ישוב ובעיקר פחד. היום חותמים על חוזה.

אני מפחדת מפרק ב', אני מצליחה לומר לו בשקט, והסכר נפרץ מהעינים.

 
נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 18/9/2006 10:52   בקטגוריות מציצנות נפש  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)