לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

ברוח פסטיבלי חנוכה, או שלא- הזמנה חגיגית


הזדמנות אחרונה (אה, אולי, לכו תדעו) לצפות ב"מלח" שלי בפרט, ובהצגות פסטיבל SMALL במה 5 בכלל.

 

מתי? מחר (יום שישי, 22.12.06).

איפה? בצוותא (לונדון מיניסטור, שד' שאול המלך פינת אבן גבירול).

מה? ארבע הצגות נבחרות מהפסטיבל (מבית היוצר של החוג לתיאטרון, אוניברסיטת ת"א)

שייתקיימו בשני מקבצים, שתי הצגות בכל מקבץ.

 

מקבץ 1: בשעה 14:00

"מלח" (מאת: טלי רבן, כלומר אני, בימוי: תמי אלטמן, תאומה רוחנית)

"לא יודעת, תשאל אותי מחר" (מאת: נעמה גורן ואור גראור, בימוי: שרה ארליך-רוזנסקי)

 

מקבץ 2: בשעה 16:00

"טרגדיה ב-18 דקות" (מאת ובבימוי גאיה וילדמן)

"אני אוהב אותך אום כפכף" (מאת: יותם בנשלום יקיר הבלוג, בימוי: קרן יובל)

 

כמה? 40 ש"ח למקבץ. אפשר להספיק ולראות את שני המקבצים.

 

עוד מידע? בבקשה:

אתר הפסטיבל

מידע על ההצגות המתארחות בצוותא

 

ביקורות? הנה:

איתן בר-יוסף (עכבר העיר)

צבי גורן (אתר הבמה)

 

מאוד אשמח לראותכם.

נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 21/12/2006 16:40   בקטגוריות המסקרנים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)