לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

החידה השבועית לילד (8), וגם בקשה קטנה-גדולה


 

בהשפעת החום, הזיעה ויוון הקלאסית (שלושתם רבים בימים אלה על השליטה המוחלטת בחיים שלי), הנה חידה נוספת, והפעם די קלילה.

 

מהן שבע האמנויות שמגדיר אריסטו?

 

 

(עדכון: אחרי הרבה פתרונות חלקיים יותר ופחות, הפתרון המלא שייך ל- My Alter Ego)

 

 

ואם כבר באמנויות עסקינן, מתגלגל אצלי בראש כבר די הרבה זמן רעיון לפוסט שהולך ומתבשל. וכאן אני מבקשת טובה קטנה (בלי קשר לחידה)-

קוראים יקרים, שתפו אותי בהגיגיכם:

 

מה זו אמנות?

 

 

נסו לצמצם את התשובה להגדרה קולעת ככל שניתן. חלון התגובות לרשותכם, ותזכו בחמש דקות ספורט למוח חינם ובהכרת תודתי העמוקה.

 

ועוד משהו:

אנשים יקרים, אנא הפיצו את השאלה הזו בקרב הבלוגים המקורבים לכם. ככל שיתקבלו יותר תשובות לשאלה, הדיון בפוסט הסופי יהיה מורכב ומעניין יותר. קונסידר דיס אה פרסונל פייבר.

 

שוט.

 

 

נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 1/8/2004 12:29   בקטגוריות החידה השבועית לילד  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)