לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

הדלתות מנחשות אותי ונפתחות לי מעצמן


אני נכנסת לאט, עם הרבה טקס בישבן

וכל האינרקונטיננטליה מדגדגת לי כאן (וכאן. וכאן. רגע, יותר למטה, הו כן, בדיוק שם.)

(מאיר אריאל זצ"ל)

 

פוסט אחרון לפני הטרמינל.

 

עוד כמה שעות אני זזה. נתראה עוד כמה שבועות (כמה? לא מגלה. הפתעה. איזו דרך נלוזה להרוויח כניסות)

לעדכן מארה"ב (סליחה- מעתה אל נא תאמר אַרְהָב, אמור אוּסָה) אני לא אוכל כנראה, מטעמי מחסור בציוויליזציה (אני מקווה לפחות), אבל אני מקווה שיצא לי לקרוא אתכם קצת, אחרת יהיה קריז קשה. אני משאירה כאן את הנביא שישגיח עליכם. תתנהגו יפה, תהיו טובים.

 

 

ואיך אפשר בלי קצת קולטורה בבלוג הזה. אז הנה:

 

 

 

אני יוצא

מרש

הכי חיים.

 

(אבות ישורון)

 

 

 

 

הגלויה כבר בדרך. נופפו לי לשלום, נקודות קטנות מלמטה.

 

טה-טה.

 

(וכמעט שכחתי: תודה לירונימוס מקסימוס על עיצוב הכותרת. אתה גבר שבגברים, אין כמוך)

 

 

 

נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 30/8/2004 09:24   בקטגוריות חוצבימה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)