לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תאטרון אנטומי
Avatarכינוי:  טלי רבן-הכט

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: .... לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הזדמנות אחרונה


עוד מישהו מתנדב?

 

כן! כן! תודה!

 

(מייד שולחת לכל הצדיקים)

נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 4/10/2006 16:17   בקטגוריות הו... שאלון&catdesc= הנה שאלון!  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צ'אלון


אין לי זמן וכוח להתעסק בשום דבר אחר ובא לי לדחוק פוסטים לדף הבא. אז הנה השאלון שלקחתי מנורמלול המתוק מכולם:

 

ארבעה מקצועות בהם עסקתי בחיי:

  • מדריכת טיולים בצבא
  • מלצרית מזמרת (שרדתי משמרת אחת)
  • מתרגלת באוניברסיטה (לא נראה לי שאני אשרוד עוד שנתיים)
  • מנקה משרדים (ימי התיכון העליזים)

ארבעה סרטים שהייתי רואה שוב ושוב:

  • יורופה (בתרגום הלקוי "רכבות לילה")
  • כל דבר של צ'פלין
  • הנסיכה הקסומה
  • כל מונטי פייתון

ארבעה מקומות בהם גרתי:

  • כפר סבא
  • תל אביב
  • רחובות
  • גבעת שמואל (והרשימה עוד ארוכה)

ארבע סדרות טלוויזיה שאני אוהבת:

  • משפחת סימפסון
  • זיווגים
  • באפי
  • החבובות

ארבעה מקומות בהם הייתי בחופשה:

  • אירלנד
  • צרפת
  • בלגיה
  • ארה"ב

ארבעה אתרי אינטרנט בהם אני מבקרת על בסיס יומי:

  • הטולבלוג
  • הטולמייל
  • הטולניברסיטה
  • הטולפוקר (כל אלה דרך הלפטול)

ארבעה דברים שאני אוהבת לאכול:

  • מרציפן
  • פסטה עם פירות ים
  • לחם
  • פירות של קיץ

ארבעה מקומות שהייתי מעדיפה להיות בהם עכשיו:

  • סיני
  • מקסיקו
  • סנט פטרבורג
  • אירלנד
 
נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 27/6/2006 03:31   בקטגוריות הו... שאלון&catdesc= הנה שאלון!  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



(הפעם זו אני)


האם את מאמינה שלחלומות יש חשיבות פסיכו-תת-מודע- משהו?
אין לי שום ספק בזה, אם מתעלמים מהניסוח האינפנטילי של השאלה. חלומות בשבילי הם סוג של רעש אדמה, מתפקדים כמערערי שליטה מדומה. אצלי הם כמעט תמיד סיוטים, מהזן שבו בעצם לא קורה כמעט כלום, הכל לכאורה כרגיל, אבל האווירה היא איומה, גיהנומית.

האם את מאמינה שלחלומות יש חשיבות מיסטית-נבואית?
הרעיון הזה מקסים אותי, אין ספק, אבל למען האמת אני נוטה לחשוב שכל קשר בין חלומות לבין נבואה הוא תלוש, והמקור שלו נובע מעוד נסיון אנושי נואש להאחז ברצף הגיוני וסיבתי של ארועים בחיים, תוך התעלמות מוחלטת מהעובדה שהחלום הוא דווקא כאוס אחד גדול.

האם כבר קרו לך דברים שנדמה היה לך שחלמת עליהם לפני כן?
כן, תמיד. כל החלומות שזכורים לי באים רק בסדרות אינסופיות. כמעט ואין לי חלומות שבאים בבודדים. אני חולמת את אותם החלומות במשך שנים, בשינויים קלים מאוד ובתחלופה בין סדרת חלומות אחת לאחרת. כנ"ל לגבי דה-ז'ה-וו: הם קורים לי עשרות פעמים ביום.

קורה שקשה לך להזכר אם משהו קרה לך בחלום או במציאות?
כמעט כל בוקר. החלומות שלי הם מהזן ההיפר-ריאליסטי, כך שהם מאוד סבירים, עם טוויסט קטן של עיוות מאיים. בדרך כלל הם סיוטים, ובכל בוקר אני מתעוררת בתחושה מאוד ברורה שהם אכן קרו אתמול, ובמקרה הרע אני לא מצליחה להיפטר מהפחד הזה לפחות כמה שעות. כך שמהבחינה הזו הם אכן מצליחים למצוא פרצה דרכה הם זולגים למציאות ומשבשים לי את האיזון המדומה, גם אם הם לא באמת התרחשו במציאות.

האם חלמת אי פעם חלום ששינה את חייך?
כן. כשהייתי בכתה ט' חלמתי לילה אחד כמה קטעים מסיפור הילדות שלי, זה שנמחק לי מהזכרון. לקח לי כמה חודשים להבין שלא היה מדובר בחלום. עד היום אני מתחרטת לפעמים שלא היה לי אז לילה לבן.

מה סוג החלומות האהוב עלייך?
אלה שבהם אני לא לבד. הם נדירים- כמעט כל החלומות שלי מתאפיינים בנרטיב כלשהו שבו אני מול שאר העולם, מבודדת. בחלומות מהסוג הטוב, החריגים, אני מתעוררת בהרגשה של חסינות מתוקה.

האם יש לך זכרון טוב לחלומות?
כן ולא- ברוב הלילות אני לא זוכרת כלום, ואילו בלילות האחרים החלומות ננעצים לי בזכרון לכל החיים.

מה החלום הכי מוקדם שאת זוכרת שחלמת?
ההוא מלפני כמה שאלות.

האם קרה אי פעם שהחלטת החלטה בהשפעת חלום?
כן, לא מעט. הרבה פעמים הייתי קשובה לתחושת הבטן שעולה מהחלום ונותנת לה להנחות אותי. בזמן האחרון זה עובד פחות, כי נוצר לי נתק באינטואיציה.

נכתב על ידי טלי רבן-הכט , 21/5/2006 13:47   בקטגוריות הו... שאלון&catdesc= הנה שאלון!  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
85,783
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי רבן-הכט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי רבן-הכט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)