לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יתושים על אסיד.


שלום נשמות טהורות ! כלב בלי לבלב מאבד סוכר בשתן - מה הקשר ? לא יודע. כנסו לבלוג אולי כתוב שם. אהה ואני חצי אוקראיני חצי אוקראיני אהה זה יצא אחד טוב שיהיה...

כינוי: 

בן: 36

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

עטלף ניסה לחטוף לי קפה שחור מהיד!


שלום רב לכל בעלי המנויים!
אני מפחד לכתוב כאן כי יכנסו ילדי אימו עם ניטים בלחי,
שיודעים להתמצא בדיזנגוף סנטר אפילו שעין אחת שלהם מוסתרת ע"י הפוני.
 אבל אני מוכרח לשתף אתכם
בוידאו האפי הזה שבוודאי יקבל פרס בפסטיבל קאן הבא:

http://www.youtube.com/watch?v=LaVdgKZm1aE

זהו, מכאן ועד ההזמנה לתכנית בוקר וחלוקת סטיקרים לרכב הדרך קצרה!


פםפםפםפםםםם

נכתב על ידי , 2/6/2010 10:17  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





165,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCombustion אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Combustion ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)