לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היצירה שלי

היצירה האישית שלי. גלרית תמונות, פרויקטים עם הסברים, כלים וחומרים הקשורים ליצירה שלי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

9/2008

השיגעון האישי שלי


ושוב אני מוצאת את עצמי יושבת ומכינה מיני אלבומים.

כן, זהו השיגעון האישי שלי, להכין מיני אלבומים מההתחלה ועד הסוף- הכל עבודת יד, מהכריכה ועד העיצוב בפנים.

הפעם אני מכינה מיני אלבום לחברה שיישלח לה לכבוד לראש השנה (תמונות- לאחר שתקבל את המתנה).

 

והנה כמה דוגמאות מהאלבומים אחרים שעשעיתי.

נכתב על ידי , 13/9/2008 22:33   בקטגוריות מיני אלבום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 49

Skype:  אפרז 




הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)