לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i’’m not taking shit from anyone


Who i hate is who i've been

Avatarכינוי: 

בן: 33

ICQ: 379976878 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

פוסט תמונות ענקי מהטיול למרוקו



בגלל שאין לי איפה לשים את התמונות וכי אני מסרב לפתוח פייסבוק כמו שאר העולם הזה,אני חוזר לפוסט חד פעמי כדי לשים את התמונות מהטיול.חשוב לי שיהיה את התמונות איפשהו באינטרנט,ליתר ביטחון.

כמה מילים לפני התמונות:

מה עבר עלי בחודשים האחרונים?

דחיית הגיוס בכמה חודשים טובים עד עכשיו בגלל בעיות בגב שאין לי רצון לדבר עליהן,אבל בע"ה אני מתגייס עוד 3 חודשים בקירוב.קצת באיחור אבל עדיף מאף פעם.כנראה לחיל המודיעין או תקשוב.
חוץ מזה עברו עלי הרבה דברים בחודשים האלה.רובם טובים,מיעוטם רעים אבל כל רע היה הרע בהתגלמותו.חטפתי כמה מכות מהמציאות,אבל זה היה שווה את זה.אני לא מתחרט על כלום.אני כבר לא אותו בנאדם,וכמה שזה נשמע קלישאתי,זאת האמת.ניתקתי קשר עם הרבה מאוד אנשים,ואין יותר שמח ממני בקשר לזה.כל דבר שקורה-קורה לטובה.משפט לחיים,כ"כ נכון.
עברתי עוד כמה דברים,חלקם מדהימים וחלקם רעים,אבל אני שמח על כל דבר שעברתי.

יאללה דיי זיוני שכל,נעבור לתמונות.



כמה מילים על הטיול למרוקו:

היה פשוט ענק,מדהים,חוויה של פעם בחיים.היה קשה לפעמים,אבל אני לא מתחרט על ההחלטה הזאת.הטיול הזה היה הטיול לפני הצבא שלי,ואני הייתי לוקח אותו כל יום על פני תאילנד או איי נאפה.למרות שזה לא היה בדיוק נופש,זה היה הטיול לפני צבא הכי טוב בעולם.

הטיול במרוקו נמשך כשבועיים,שבמהלכו נסענו יותר מ3000 קילומטרים,הלכנו הרבה,ביקרנו בערים גדולות,ערים קטנות,כפרים,הרים,מפלים,
גבעות,חופים ועוד הרבה מקומות.היה קשה,אבל זה היה שווה את זה.

מרוקו פשוט ארץ מדהימה,ואל תקשיבו למה שמוכרים לכם בארץ.הנופים מדהימים,הערים הגדולות מפותחות לא פחות מת"א,למרות שיש הרבה כפרים עניים גם.האנשים מאוד מתורבתים,מנומסים,אוהבי חיים,פשוט הפתעה לכל הסטיגמות של המרוקאים בארץ.אפילו שזו מדינה מוסלמית,לא הייתה אפילו שניה אחת של פחד.כולם שם כ"כ מנומסים ולא מפסיקים להגיד איך היהודים הם האחים שלהם ושהם תמיד מוזמנים להגיע למרוקו ויתקבלו בזרועות פתוחות.יש כמובן גם את ההערצה למלך,שיש לו מעמד של אלוהים במרוקו,ועוד הרבה דברים אחרים שאין לי כוח לכתוב כי יש כ"כ הרבה.
בטיול הזה צילמתי יותר מב400 תמונות,ואני מעלה רק רבע מהן.זה הרבה מאוד,אבל חייבים לפעמים להתאמץ קצת חחח.
ד"א אני חוסם את התגובות בגלל שאין לי שום צורך או רצון בתגובות של אנשים.אני מעלה את התמונות בבלוג כדי לשמור אותם איפושהו נטו,שום דבר מעבר לזה.

לסיכום-טיול פשוט מדהים,למדתי הרבה מאוד ואני ממש שמח שיצא לי לחוות את החוויה הזאת.




אני ואבא בשדה תעופה



זה כבר אחרי שנחתנו-בחוף יפהפה על שפת האוקיינוס האלטנטי.



על רקע ארמון המלך ברבאט



תותח או לא?



שער הכניסה לארמון



אני ואבא ליד השער






אני ואחד השוטרים



כאן זה המלאח(סוג של שכונה) ברבאט.



על רקע הים



פשוט מקום מדהים



זה ביום המחרת,עדיין ברבאט,ליד השומר של המסגד



המסגד



בתוך המסגד,הבנאדם בפינה מתפלל 24 שעות בקוראן.רצוף!






זה כבר צולם בעיר שפשוואן,עיר מדהימה פשוט.



סתם כלב על הגג חחחח.



על רקע שפשוואן



שפשוואן






במלון



יום למחרת,בעיר הרומאית וולוביליס









חחחחח תמונה ענקית.מסתבר השרומאים היו חרמנים לא קטנים.
כן כן,זהו תבנית של זין משנת משו משו לפני הספירה.משם בא הביטוי
"זין קשה כמו אבן"



בעיר מרקש






המלך-האלוהים במרוקו.וזה עוד אחת התמונות הקטנות שלו :\



השוק-מקום ציבעוני בטירוף






ליד איזה אגם שהמלך היה זורק לשם עבדים חחח




בית הקברות היהודי






בית הכנסת היהודי במרקש



אני והשומרים ליד הארמון






חנות לכלי חרסינה-מקום מדהים



מפעל לצביעת עורות



אני ואיזה מוכר שם.חירטט אותנו שיש לו אישה יהודיה חחחח.



בתלמוד תורה היהודי במרקש






בעיר איפראן-שוויץ בתוך מרוקו






במסעדה-אני מסטוללללל








בית מלון בסהרה-אחד המלונות היפים שהייתי בהם



4 לפנות בוקר-במדבר הסהרה



סופת חול לא עושה טוב לעיניים חחחח.



אני ובני שבט שחיים בסהרה,שכחתי את השם.
הטיול בסהרה היה מדהים,באמת חוויה מיוחדת.









במלון שוב,עם הכפתאן שקניתי,מנגן באיזה באנג'ו






מדריך מקומי מסביר על העיר




חחחחח ערבוש









באיזו עיר נעלמת בערים






באיזו עיר קדומה,שכחתי איך קוראים אותה















בחאפלה המרוקאית בלילה






למי שמזהה-בעיר הזאת צילמו את הסרט "גלדיאטור",ועוד הרבה סרטים אחרים.






פה הייתה הזירה בגלדיאטור,למרות שהרסו אותה לפני שנים.



הוכחה חחחח.



אולפן סרטים במרוקו






קבלו את השמיים!



הנוף מלמעלה בעיר אגאדיר






בדרך לעיר אסוארה("ציור" במרוקאית)



אסוארה












השוק



במסעדת דגים.אסוארה ידועה מאוד במסעדות הדגים שלה.



בלילה בעיר בכיכר ז'אמה אל פאנה-כיכר מפורסמת שכל לילה שם זה כמו יום
העצמאות אצלנו.פשוט מדהים.



מכשף מקומי שעושה קמעות נגד מחלות ועין הרע






הנוף בהרי האטלס המפורסמים



צילום מגובה של 2000 מטר






אבא אני ואברם המדריך,אחד האנשים המצחיקים.






אגם יפהפה בהרים



חחחחח הביאו לי בנג'ו והתחלתי לנגן.דווקא הנגנים הברברים שם התלהבו חחחח.



תמונה עם נגן ברברי.חחחחחחח הוא דומה רצח לעכבר,במיוחד לעכבר אחד מאיזה
סרט של דיסני,נראה לי מסינדרלה חחחח.איזה סטלן שיא אללה.



בית המרקחת של חסן החמישי-הכי גדול במרוקו.קניתי שם וויאגרה טבעית חחחחח.
מקליפות של עץ.בשביל הצחוקים.נבדוק אם זה פועל חחחח.



זהבה אני ומירה-סבתות סבתות אבל יותר מגניבות מכולכם ביחד.מעשנות בופים,שותות,
משחקות פוקר ורוקדות טראנסים חחח.בשיא הרצינות.הן אפילו הזמינו אותי לבוא
לאילת ולצאת איתן למועדון.נראה לי נלך על זה בשביל הקטע חחחח.



הנוף מהמלון



בפנטזיה-החאפלה המרוקאית השניה.מין דיסנילנד מרוקאי















הקוטוביה-ספרייה ענקית



במפלי האורזוד-מקום פשוט מדהים
























אבא שלי בעיר הולדתו,בני מלל.היה ממש חוויה ללכת לבקר איתו בעיר שהוא נולד בה.
הלכנו לבקר בן דוד שלו שגר במרוקו,אבל מסתבר שהוא נסע לביקור בצרפת אז לא ראינו אותו
בסוף.



החנות של הדוד



אבא וסעדה שיטרית,אחת מ3 היהודים היחידים שגרים בעיר.



החנות הישנה של סבא שלי ז"ל



מזרקת מים מרכזית בעיר-על שם סבתא רבא שלי,רוחמה.



ז'קי שושן-שוחט יהודי שגר בעיר.הוא מדבר עברית שוטף,נמצא פעמיים בשנה בארץ
ומעודכן בכל מה שקורה בארץ.הוא עידכן אותנו על דודו טופז והסיפור איתו חחחח.בנאדם
מדהים פשוט,לא עוזב את מרוקו רק כדי לתת ל2 היהודים היחידים בעיר בשר כשר.



אני אבא והשוטר שליווה אותנו במסע בעיר.



עין אסרדון-גן מדהים מחוץ לעיר.












בלילה שלפני הטיסה במועדון בעיר-אני ומייק טייסון חחח.



ליד מסגד חסן החמישי-המסגד השלישי בגודלו בעולם.מקום ענקי בגודלו












בפנים






מירה,אני,אבא ועוזר הנהג מילוד



חדר הישיבות בבית המושל



כיכר מוחמד השני






המסגד מרחוק





פאקקקק חשבתי שזה בחיים לא ייגמררררררררררר.חתיכת עבודה,אבל היה שווה את זה.

לסיכום,זהו רק הקצה של המזלג בקשר לטיול,יש עוד הרבה מה לספר ותמונות להעלות,אבל אין זמן וכוח.הייתה חוויה של פעם בחיים,ואני כ"כ שמח שיצא לי לחוות אותה.

אין מה להגיד יותר.

BFS ROCK
נכתב על ידי , 8/6/2009 22:46  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,933

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbowling for soup אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bowling for soup ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)