לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אדון דודון :]



Avatarכינוי: 

בן: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

חזרתייי


אחרי תקופה ארוכה שלא הייתי פה אכן כן חזרתייי חחחח :]

 

לא היה לי אינטרנט פוללל זמןן עברו עלי פול דברים וגם השתנתי גם לטוב ואולי גם לרע :S

 

טוב באוו נתחיל מזה אני שונא תחורף זו עונה כזו מעצבנת באמתתת דיי אי אפשר ככה כול הזמן קר יורד גשם

אתה רוצה לצאת החוצה לעשות צחוקים.. ולאלאלא יש גשם אתה לא יכול בעע שונא תחורףףףף.

אומרים שזה בריא לצמחים ושזה ברכה..

לא כזה מעניין אותי הפרחים והעצי ברוש תאמת =\

אני בטוח שהם לא היו נישארים בבית מתים מקור בשבילי כמו שאני עושה בשבילהם ....

חחחחחח ;]

 

אממ הייתה מסיבת שכבג    

באמת שהייה כיף אני לא כזה מת על היפ הופ ובאמת שהיה טוב :]

מי שלא בא באמת חבל הייתה אחת המסיבות

 

אה ויש לי זקן ג'ינג'י XD

 

קחו הכול בקלות :] תחיו את החיים שלכם בשביל להנות ובשביל לחייך.. אל תבזבזו תזמן שלכם באמת החיים קצרים תסיימו לקרוא את הפוסט הזה אם בא לכם תגיבו וצאו החוצה תיפגשו עם חברים תעשו צחוקים .. אין עוד הרבה זמן יש שמועות שהעולם יתפוצץ..

אוהב אותכם

 

 

 

 

סוף

נכתב על ידי , 20/2/2008 12:39  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,825
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאדון דודון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אדון דודון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)