לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גיטרה אחת ואלף פרצופים


נשמה רוחנית אוהבת טבע ואת אמא האדמה... שוכבת על המים ומנסה להרגע... מוצאת את השלווה והרוגע בין רעש לצרחה... מוזיקאית...כותבת, מלחינה, שרה, ומנגנת... גרה בקיבוץ בצפון הרחוק... ומגדלת על הראש נשמות חופשיות...(:

כינוי:  spiritual rasta

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

מוקדש לחן יגאל


הוא תמיד נעלם
איך שהוא בא  הוא תמיד נעלם נעלם
את פניו כ

נראה לא אזכה לראות יותר מידי יותר מידי
איך שהוא נעלם תמיד נוצר סימן שאלה חדש
הבוקר מגיע עננים בשמיים אפורים
והלילה מפציע והוא לא מגיע
בדרך שלי לא בטוח שיהיה
כי בדרך שלי בינתיים הוא לא קיים
מנסה להבין מה קרה לאותו בן אדם
לאיפה רגלו פונות עכשיו

לאיפה עינייו בוהות עכשיו
וזה סימן שאלה גדול ומתמשך

וגדל וגדל וגדל
הציפורים שרות איתי בבוקר את אותה שאלה רגילה
לאן הוא נעלם נעלם נעלם
אותו הבן אדם בן אדם
אז אולי תחזור אלי

תחייך שוב ואז נרקוד לאור ירח
אנשים כמוך לא מוצאים כל יום

אפילו לא בחלום

איש גשם חם
וליבו איתו צועק לחופש
איש גשם חם
תפציע שוב מבעד לאופק...

נכתב על ידי spiritual rasta , 15/12/2007 23:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מושב לוקליקליק ושירת החמוסים עם זום זום


אחרי ניקיון של טירוף וכיף נפתחה הדלת, הן יצאו אחרי חיבוקים ועצבות כבדה, ננעצו עינינו בגעגוע כבד...איך הולכים חזרה אל הדרך שממנה באתן אחרי כל הביחד הזה שהיה לנו...אני כאן עכשיו...יושבת על המיטה שהגר ישנה עם ג'אם והשאירה את חום גופה...יושבת וכותבת, בוכה, מפחדת, והכי מתגעגעת לרגעים שהיו לנו ביחד...וליאם...נשמה כל כך מיוחדת קסומה ומופלאה...שתיכן הנשמות הכי טהורות ומדהימות שהכרתי! .

נשימות כבדות יוצאות מתוך חדרי גופי...ועיניי נפולות מגעגועים...עברו רק כמה דק אך בשבילי זה מרגיש נצח...עברנו חוויות מדהימות ביחד, שברנו את הטרוף והגבול ביחד...ואהבנו ביחד...וכמובן שנמשיך כל הדרך לאהוב...אוהבת אתכן בנות יקרות שלי! ומקווה לראותכן הכי בקרוב שיש...ועד אז...אני אמשיך לאהוב ולשמוע אתכן צוחקות גם במרחק של שעות מכאן...ואני?אני מבטיחה לעבור את הפחד שיש בי כרגע ולנצח אותו...מבטיחה להיות הכי שמחה ומאושרת...כי אחרי הכל הפחד הוא זה שחוסם אותנו...וגורם לנו את האובדן לראות ולפגוש אנשים יפים כמוכן!...אוהבת ללא גבולות! 

נכתב על ידי spiritual rasta , 4/12/2007 05:22  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לspiritual rasta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על spiritual rasta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)