לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The general blog.


מדריכים לחיים, עיצובים ועזרים לבלוג, מדריכים בכלל, כתבות, בנות, שטויות ובקיצור?! הכל!~#@$^ אה, כן, וגם קצת על החיים שלנו...

Avatarכינוי:  girls just wanna have fun :]

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

זה ניראה לכם הגיוני?!#&*)


היי לכולם..נכון שהשיר SAD SONG של OASIS פשוט מדהים!!

עשבו איך שהשם של השיר מבאס...

תאמת..זה אפילו שיר מעודד כזה..עם קצת אופטימיות למרות שמו..חחח

בכל מיקרה..שיר ממש יפה..רק רציתי לכתוב...שאני מתגעגעת..

להרבה דברים..מתגעגעת...ואבא שלי שכח כניראה מזה להיות בן 16..ככה שהוא פשוט חננה...לגמרי!

אני כבר לא יודעת מה לעשות..

לצאת עם בנים אסור לי?!$#^*&

זה חראא ולא בא לי לשקר לו ...מה לעשות עם זה גם כן??

 

מקווה שהיום שלכם בהיר ויפה...

אוהבבתת:שירה 3>

נכתב על ידי girls just wanna have fun :] , 27/11/2007 00:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



967
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgirls just wanna have fun :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על girls just wanna have fun :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)