לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העיר הוירטואלית אנימה!




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

הבית של רייק!


ברוכים הבאים לבית של רייק:

הנה אני:

עודה: שחקן

כמה אני מקבל:9000(לא לשכוח לבקש משכורת כל יום שישי!)

מצב כספי:9000

מזל: מוזניים

גיל:18

תחביבים:אני אוהב ספורט חיות ולירקב על סקיטבורד

שכונה:שכונת הרחוב

23zb.gif

קורות חיים:מי גיל קטן אני אהבתי לשחק בתאטרון וביגלל שהיצלחתי אז אני נהייתי שחקן בטלויזיה ומי גיל קטן אני היתחלתי להיתחבר על כלבים ועל שאר החיות ובארך בגיל 7 אני היתחלתי לירקב על סקייטבורד ואני אוהב לטייל במקומות יפים

 

הבית שלי:

___________________

_________________________

_________________

_____________

 

 


המשפחה שלי:

________

___________

________________

___________

_______

 


 

הדברים שלי:

________

____________

___________________

____________

_____

 


הלימודים שלי:

_______________________

___________________

_______________

________________________


הדואר שלי:

 

קיבלת מכתב מהמנהלים של העיר:

תשמח ותהנה בעיר!

 

נכתב על ידי , 30/8/2007 08:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 




4,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEldar_Noy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eldar_Noy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)