לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל הסידרה של "אהבה קטנה" סידרה ביעדית ומקורית! - - סיפורים אלו ללא צינזור.. מצטערת עם פגעתי במישהו - -

כינוי:  לין17

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

והיית לי אם כאחות - פרק 11


הוא נתן לי נשיקה על הלחי ויצא המבית...

השעה הייתה 3 כמעט.

 

ישבתי בחדר של גאיה ונתתי לה לאכול... היו לי פרפרים בבטן... שמחתי כל כך לשמרות הכל שעברתי מהדרום שממש סוף העולם לצפון ... חור כזה אני לא לבד.

חיכיתי שהוא יבוא שוב...

 

 

בוקר.

השמש זרחה בצבעים מדהימים.

יצאתי החוצה לגינה לתת לחתולים המתוקים אוכל...

אני עובדת היום...

לקחתי את גאיה ושמתי אותה במעון "חיבוקים" שנימצא כאן ממש קרוב לבית שלי במרום גולן.. בקיבוץ הקטן הזה...

זה היה היום הראשון שלי בעבודה כאן במפעל..

נכנסתי ואף אחד לא נתן לי להגיש זרה..

כל האנשים התאספו סביבי ודיברו איתי כאלו אני כבר שנים בקיבוץ...

שמחתי מאוד שזה היה היחס ...

וכמו שהבוקר התחיל מדהים הוא גם נגמר מדהים...

בחמש וחצי באתי לקחת את גאיה המתוקה שלי מהמעון וחזרתי לדירה הקטנה שלנו.

שמתי את גאיה בלול והיא נרדמה... הבאתי את הלול לידי ונכנסתי לאמבטיה... מיליתי מים חמים עם קצף וישבתי בכייף שלי והיסתכלתי על גאיה שהייתה לידי... היא ישנה כל כך טוב וכנראה שגם לה היה ממש כייף במעון.

כמעט נרדמתי באמבטיה ואז מישהו דפק על החלון שבמטבח וצעק..."שעה וחצי אני עומד כאן ואף אחד לא פותח לי... את בבית?"

צעקתי "כן.." יצאתי מהר מהמים ולבשתי את החלוק הורוד שקיבלתי מתנה מאימי...

רצתי לכיוון הדלת וראיתי את מאור בחור שבדלת...

רצתי מהר לאמבטיה והוצאתי את גאיה משם שעדין ישנה והעברתי אותה לחדר... וצועקת "שניה שניה" היתאפרתי מאט וסידרתי את השיער וחזרתי לדלת ושמתי לב שאני עם חלוק ומתחתיו אין כלום...

הוא התחיל לנדנד פחתי שהוא לא יעיר לי את גאיה אז החלתי ופתחתי את הדלת לאט לאט... "אני מקווה שזה לא מפריע לך שאני עם חלוק אמבטיה..." אמרתי...

מאור:"ממש לא להיפך.." ואז לחש "מוזר רק שאת עם איפור"...

אני:"הא...?"

מאור:"כלום"

היתיישבנו שנינו בסלון... הרגשתי פרפרים והתרגשות מטורפת בבטן...

הוא היסתכל עליי ואמר "אני לא מפריע ככה שאני בא פתאום בלי להודיע וכאלו נכון?"

אני:"ממש לא... זה דווקא נחמד... כל פעם אתה תופס אותי במצב אחר..."

מאור:"גאיה צריכה להיתעורר מתי שהוא?"

אני:"אולי ב8... שהיא תרצה לאכול... עם נהיה בשקט היא תרזיק עד 8 באמת."

מאור:"יופי..."

הוא היתיישב לידי... והתקרב אלי לאט לאט...

מאור:"אני לא יכול להיתאפק יותר"

הורדתי את הראש...

הוא העביר לי את היד לאט לאט ובעדינות מתחת לחלוק... וליטף אותי ברגל... זאת הייתה הרגשה מדהימה...

הוא היתקרב ונישק אותי בצוואר... ממש הרגשתי את הבטן שלי עוד שניה מתפוצצת..

ושוב הכל נהרס... הכשנה המציקה דפקה בדלת...

הוא כל כך היתבאס..

הלכתי לכיוון הדלת ופתחתי אותה.. "כן.."

שכנה:"מה שלומך מתוקה.. חשבתי אולי בא לך משו מתוק... הכנתי עוגת שוקולד"

אני:"וואו.. איזה כייף... כל כך גירית אותי עם הריח "

שכנה:"יפה..."

אני:"אני יכולה לבקש ממך טובה?"

שכנה:"ברור... מה שתרצי"

אני:"תוכלי לשמור על גאיה לאיזה כמה שעות... פשוט חבר שלי כאן ואנחנו רוצים לנסוע לגולן שמה למעלה קצת... לראות את האזור"

שכנה:"ברור!!! איפה היא הבובה הקטנה?"

אני:"היא יושנת... אני יתלבש ויביא לך אותה.."

שכנה:"מעולה.. אני מחכה.."

אני:"תודה"

סגרתי את הדלת ואמרתי למאור:"בוא... ניצא מהבית שלא יפריעו לנו..."

מאור:"בכייף... רק מה עם גאיה?"

אני:"השכנה תשמור עלייה בנתיים..."

 

התלבשתי מהר מהר והייתי הכי יפה ואפשר לומר שסקסית... לבשתי חצאית בד מיני מדהימה... וחולצה ארוכה וחמימה אך ממש חשופה... הרגשתי קצת זנותית אבל אמרתי.. יאללה.. בשביל מאור.

לקחתי את גאיה לשכנה הנחמדה ויצאנו...

חיפשנו את המקום הכי שקט והכי יפה שרמת הגולן... ואכן מצאנו...

מקום מדהים... עם נוף להרים המושלגים.

ישבנו באוטו ... הבטנו זה לזה...

מאור:"אין בנינו סודות נכון?"

אני:"יש סוד אחד... אבל אסור לך לדבר עליו.. ואני מקווה שזה יהיה בסדר מבחינתך"

מאור:"נו.."

אני:"אני בת 17 ולא 19 כמו שאמרתי לך..."

מאור:"ואני בן 24 חודש הבא ולא 21..."

אני:"אתה רציני?"

מאור:"רציני מאוד..."

אני:"זה לא יפריע נכון?"

מאור:"מבחינתי ממש לא... ומבחינתך?"

אני:"גם לא..."

מאור:"טוב...אפשר עכשיו להמשיך?"

אני:"כן..."

מאור:"טוב.."

הוא המשיך בדיוק כמו שהוא התחיל...נגע ברגל שלי בעדינות בעדינות... ונישק אותי בצוואר...

הוא השכיב את הכיסא אחרה...והוריד לי את התחתונים בעדינות...

עם היד שניה נגע לי בשדיים בדיוק כמו שאני אוהבת...

הוא נישק את השפתיים בחושניות ובעדינות ...

הוא עינג אותי במנוש בעדינות ועשה את כל הדברים הכי מופלאים שיכולים להיות...

שהיינו כבר ממש מוכנים אחד לשני שאלתי..

אני:"יש לך קונדום?"

 

המשך יבוא.....

 

 

נכתב על ידי לין17 , 22/10/2008 15:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-9/8/2010 18:40
 





2,867

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללין17 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לין17 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)