לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

All About Me & Smallville


היי כולם...פה תוכלו למצוא מידע על הסידרה האמריקאית Smallville (סמולוויל), עליי ועל עוד כל מיניי דברים שרשמתי מהשפעת השיעמום....מקווה שתהנו ^_^

כינוי: 

בת: 34

ICQ: 312218720 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

תשובות לשאלון השבועי


האם את מכורה למשהו?
אממ...אני מורה למוסיקה בעיקר.

למה?
כי אני שומעת מוסיקה כשאני עצובה או כועסת או כשאני סתם הולכת או משחקת המחשב. המוסיקה מרגיעה אותי [בעיקר להקת LIFEHOUSE] וגם מעודדת אותי לפעמים.

ממתי?


אממ...אני חושבת מאז שאני זוכרת את עצמי.

ניסית פעם להיגמל?
לא. למה להגמל מדבר שמשמפיע עליך טוב כל כך? [למרות שלטענת אמא שלי זה גורם לי להיות חרשת בגלל האוזניות...^^"]

החברות שלך יודעות על זה?
בוודאי, זה לא סוד. למען האמת הן מכורות למוסיקה בדיוק כמוני.

האם את מתכוונת להפסיק?
לא...אני נורא אוהבת מוסיקה ואין לי חשק להגמל מזה כי זה מעודד מאוד וגם מעביר את הזמן.

נכתב על ידי , 10/5/2008 00:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



936
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBanana-Angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Banana-Angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)