לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי!!



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2019

קרה לכם?


קרה לכם פעם שהייתם בזוגיות טובה 
והרגשתם שאתם אוהבים את הבן זוג

 

אבל מתגנבות מחשבות על מישהו אחר?
אני לא יודעת אם זה מסקרנות או מהרצון לפלרטט

אבל כן אני יודעת שאני צריכה לשים לזה סוף.

נכתב על ידי , 15/3/2019 22:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsweet14 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sweet14 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)