לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בלוג מעניין! NOT


גיבובי שטויות מזוויעים, מחשבות רנדומליות ודיבורים טיפשיים על הדברים הכי שוליים שיש. תהנו!

כינוי:  לרכמתל

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014


רק עוד קצת והכל היה מסתיים, אבל נתתי לחולשה להשתלט ולפחד להיות היחיד שקובע.

אני לא מבינה למה אני חייבת את הרגע האחרון, את ה-rush הטיפשי הזה, ההרגשה שהצלחתי למרות כל הסיכויים, למרות הקשיים.

למה אני לא מצליחה להניח הכל בצד, להמית את זה, ופשוט להיות. פשוט לנסות. בלי לנסות להרוס לעצמי כל הזמן. בלי לחיות בלחץ אינסופי.

למה אני מרגישה שאני צריכה לתת לעצמי להיכשל, וברגע האחרון להציל את עצמי.

ואין כל כך מי שיעזור וירגיע. כולם עסוקים, כי אני כבר לא בת 16. כי כבר כולם צריכים לעשות משימות וללכת למקומות.

הייתי רוצה לחוות התמוטטות רק כדי למשוך תשומת לב, אבל זה לא יקרה.

כי אני כבר לא במקום הזה עכשיו, כי אני חזקה יותר.

מי לעזאזל החליט שאני חזקה יותר בכלל.

 

הלוואי שמישהו פשוט היה עונה לשאלה המזורגגת הזו בצורה ברורה וחד משמעית, במקום לתת לי להחליט על החיים שלי.

נכתב על ידי לרכמתל , 2/2/2014 18:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



32,495

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללרכמתל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לרכמתל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)