לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בלוג מעניין! NOT


גיבובי שטויות מזוויעים, מחשבות רנדומליות ודיבורים טיפשיים על הדברים הכי שוליים שיש. תהנו!

כינוי:  לרכמתל

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

אחרי הכל יש גשם


וגשם מסתיר את הדמעות והאדמומיות שליד העיניים

.

לא חשבתי, לפני 5 שנים וחצי

שאוכל מתישהו לקום מספסל מרוחק

להשאיר הכל מאחוריי

וללכת בקו ישר, ואז עקום

ולדעת לאן אני הולכת, לדעת מה הדרך

להיות בטוחה בזה, שזה טוב, המרחק

שאם לא רוצים אז לא רוצים

שאם אני לא אקבל את מה שאני צריכה, סימן שאני לא צריכה להיות שם

אי תלות באנשים מעולם לא הייתה קרובה יותר, ובו זמנית רחוקה

כי אני יודעת מה אני צריכה מאנשים ואני לא מוכנה להתפשר

וזה טוב, כי להתפשר אומר שגם ככה ילכו ממני בסוף

יש חרטה.

אולי אני טועה.

אולי אני צריכה להשתנות לאדם מבין ופשרני וסותם ומבין

אולי אני הבעיה של כל צרותיי, אולי אני צריכה לבטל את כל האישיות שלי לכדי אדם משופר ו

אולי לא? אולי אני צריכה להישאר כמו שאני ולכפות את עצמי על אחרים? אולי אני צריכה לשפר אנשים על ידי נוכחותי?

אני מגעילה אפילו את עצמי עם הדיבור המתנשא והמוזר הזה

אני בת 24 עוד מעט. מרגישה את הכובד של הגיל

אני נראית בת 16 ומרגישה בת 40

מחייכת הרבה ובוכה הרבה מבפנים

ריקנית הרבה מבפנים

בסופו של דבר רוצה את אותם הדברים שתמיד רציתי

קבלה חברתית, הערכה, מגע פיזי שלא דוחה אותי ואנשים מעניינים שיתעניינו גם בי

למה אני צריכה להתייסר כדי להרגיש את כל זה? אני היחידה שרוצה את זה?

גישת הכל או לא כלום כנראה תופסת

או שירצו אותי לחלוטין

או שאברח למקום אחר

השאלה האם כדאי להתפשר על זריקת עצם מסריחה או לחפש את האידיאל הכל כך בסיסי הזה בשבילי

או למות. אה כן אני כבר לא בת 16

הספקתי למות מבפנים

נכתב על ידי לרכמתל , 16/11/2014 23:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-2/12/2014 18:00



32,495

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללרכמתל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לרכמתל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)