לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בלוג מעניין! NOT


גיבובי שטויות מזוויעים, מחשבות רנדומליות ודיבורים טיפשיים על הדברים הכי שוליים שיש. תהנו!

כינוי:  לרכמתל

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015

אפשר לומר שניסיתי


אי אפשר לומר שלא ניסיתי

ניסיתי לבחון רגשות, מצבים, אנשים

ניסיתי להתערבב בכל התערובת האנושית הזו

לתפקד, להיות עצמאית, בוגרת

אבל המחשבות האובדניות תמיד שם, מחכות לי, מזכירות לי שהן עדיין כאן

אנשים הם רק הסחת דעת מעצמי ומההבנה שאין בי כלום חוץ מטקסט ריקני

אין לי מוטיבציה להרים את עצמי מהמצב הזה ולעשות משהו עם עצמי

אני יכולה רק לבכות, להתחנן, ולשקוע במחשבות על כל מי שפגע בי ועל כל מי שפגעתי בו

להיגעל מהעור של עצמי, לרצות לקרוע אותו ממני, לקרוע את החיים שלי ממני

לרצות להשמיד כל זכר לקיום שלי, כל המילים והחפצים, שהכל ישרף בשריפה אחת ביחד עם הגוף שלי

אני לא רוצה לנסות יותר, לא מרגישה שיש טעם

לא מרגישה שיש בשביל מי, לא מרגישה שאני שווה משהו

לא מרגישה שאני יכולה לתרום משהו לעולם

הלוואי שהייתי יכולה להיעלם כרגע בשנייה מבלי שיהיה רעש, חור שחור שיבלע אותי ואשתחרר מהעונש הזה שנקרא אני

הלוואי שהייתה תקווה, אבל אין

יש רק ריק קיומי

נכתב על ידי לרכמתל , 24/2/2015 02:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



32,495

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללרכמתל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לרכמתל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)