לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בלוג מעניין! NOT


גיבובי שטויות מזוויעים, מחשבות רנדומליות ודיבורים טיפשיים על הדברים הכי שוליים שיש. תהנו!

כינוי:  לרכמתל

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015


מלא דברים קרו

קורים

יקרו

 

מלא דברים, ואני מנסה לשרוד

ואני שמחה המון

כי טוב לי

טוב שקורים דברים

טוב לי להשתנות ולנסות

טוב לי הפתיחות וחוסר הודאות

טוב לי לא להיות בבועה

טוב לי שפוגעים בי כי טוב לי ללמוד

אני נבעטת המון ונפגעת המון

אני בתהיות וכל הזמן מנסה להבין

ולתקשר, כל התקשורת הזו סוחטת

 

אבל יש רגשות, רגשות זה טוב

אני מסתכלת לאנשים בעיניים

אני שלמה עם עצמי ולא מתביישת

מתגברת על המבוכה והפחדים

נותנת לעצמי לפעול בצורה שתקדם אותי הכי הרבה

 

בסופו של דבר טוב לי

אני נהנית מהכל

מהחיים המשוגעים והלא צפויים

מהאנשים הלא יציבים

מההבנות המפחידות שלי על עצמי

מלהתעורר בבוקר ולהתאקלם מחדש

מעזרה לא צפויה

מביקור לא מתוכנן

מהפאדיחות מהאכזבות מהכשלונות מההתרגשויות

פשוט רוצה את הכל במסגרת מסויימת, קצת מסודרת

עם מינון קטן יותר

והנאה זהה

 

חוץ מזה, הכל טוב

יותר מטורף יותר טוב

אני אוהבת להרגיש פסיכוטית מההנאה שלי לגבי הדברים ההזויים שקורים לי

שרק ימשיך

נכתב על ידי לרכמתל , 13/1/2015 04:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לרכמתל ב-24/2/2015 02:41
 





32,495

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללרכמתל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לרכמתל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)