לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בלוג מעניין! NOT


גיבובי שטויות מזוויעים, מחשבות רנדומליות ודיבורים טיפשיים על הדברים הכי שוליים שיש. תהנו!

כינוי:  לרכמתל

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014


מה אם הייתי מנסה בפעם ההיא, מה אם הכל היה שונה.

מה אם הייתי נשארת באותו המקום, רק בטוחה יותר בעצמי, שמחה יותר, חופשיה יותר.

מה אם הסיבה שאני לא משתחררת היא כי זה לא מרגיש נכון, שום דבר מזה.

מה אם הטלוויזיה הכניסה לי לראש כל כך הרבה רעיונות שגויים של מה אמור להיות ומה נכון ולא נכון.

מה אם אני צריכה לכבות את הראש ולהפסיק לחשוב על זה יותר מדי.

מה אם יש סיבה שבגללה אני חושבת יותר מדי, אולי זה באמת לא מספיק, אולי אני צריכה יותר, אולי אני לא בטוחה בגלל סיבה כלשהי.

מה אם אני ממלאת את עצמי בהסחות דעת כדי לא לחשוב ברצינות מה אני רוצה לעשות עם עצמי.

מה אם הבעיה בי.

מה אם הבעיה בחוסר התפקוד הכללי שלי.

מה אם אני מנסה יותר מדי להראות שאני בסדר.

מה אם הייתי בסדר והצלחתי להרוס את זה לגמרי.

מה אם אני לא מעריכה את מה ומי שכן יש לי.

מה אם אני צריכה לקום בבוקר ולהתחיל לעשות את מה שטוב לי, וככה ארגיש בסדר.

הייתי בסדר בשלב מסויים. באיזושהי נקודה הפסקתי להיות חופשיה. כנראה כשהתחלתי להיות חופשיה. איך מתרגלים להיות חופשיים.

אני רוצה להתנתק מהכל ולהתחבר להכל ולהרגיש תחושת סימביוזה נמשכת עם הסביבה. ניתוק וחיבור מחדש, לכבות ולהדליק את המתג.

לסגור את הכל ולפתוח. להתרוקן ולהתמלא. להתפוצץ ולהתנפח.

לא משנה באיזה ביטוי מגוחך אחליט להשתמש, אני צריכה נפח בחיים. להיות עם אנשים. להתמזג, להתעניין.

לא לתת לאנשים לסובב לי את הראש. להוציא אותי מריכוז, מהשאיפה.

להיות שמחה.

נכתב על ידי לרכמתל , 18/7/2014 22:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגשמה עצמית.


התבגרות. הכל סובב סביב התבגרות.

אנשים ביישנים ושקטים, מלווים בצחוק מובך ובוסרי, מתחלפים במסגרות.

עבודות ולימודים, מערכות יחסים, דעות ורעיונות, שאיפות ורצונות.

שגרה, מנוחה, בילוי, התמסרות, ייאוש, מצויינות, פירוק.

 

ובין לבין, מה נשאר מהאדם.

בגילאים הצעירים הוא בונה את עצמו לקראת החיים. הוא משקיע ומנסה, רוצה להפוך למשהו, למישהו.

הסביבה משנה לו את התוכניות, עד שלפתע הוא הופך לאדם אחר ממה שחשב.

לאדם שנכנע למסגרות, לחיים. לאדם האידיאלי שהסביבה שלו בחרה בשבילו.

 

אני לא מזהה את רוב האנשים שסביבי. אני לפעמים לא מזהה את עצמי.

קשה להגיד בבטחה שזה טוב או רע, אבל לרוב זה מרגיש לי שלילי, או בעיקר זר.

ההתבגרות כוללת שינוי, לפעמים משמעותי עד כדי כך, שהעבר הופך לכדי עולם מקביל.

 

למרות ההתבגרות, אני כן מרגישות מעגליות. אני חוזרת לאותה משבצת לעתים קרובות, לא מתרחקת מהביטחון.

לא שוברת את הרצף.

לא משתנה.

לא מנסה.

לא נותנת הזדמנות לדברים חדשים.

 

החיים שלי טובים בדרך כלל, זה אני יכולה לומר בביטחון כמעט מלא.

אני אוהבת את עצמי, רוב הזמן.

אז מה מונע ממני להיפטר מהספק והחשש, להשתלב בחברה, ליישר קו, לתאם ציפיות ולהתבגר?

 

(אולי כי זה לא מתאים לי? אולי אני צריכה לבטל לחלוטין את ההשתלבות החברתית וללכת על שחרור מוחלט?

אולי אני צריכה לא לנסות?)

נכתב על ידי לרכמתל , 12/7/2014 04:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





32,495

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללרכמתל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לרכמתל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)