לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בלוג מעניין! NOT


גיבובי שטויות מזוויעים, מחשבות רנדומליות ודיבורים טיפשיים על הדברים הכי שוליים שיש. תהנו!

כינוי:  לרכמתל

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014


טבעי:

להרגיש ככה

להתנהג ככה

לאכול ככה

לחשוב ככה

להיות ככה

לקוות ככה

 

לא טבעי:

כל המצב הזה וכל מה שיוצא ממני בתקופה הזו.

נכתב על ידי לרכמתל , 20/9/2014 01:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לרכמתל ב-14/10/2014 05:10
 




לארוז את החיים

לתוך קופסה אחת

לארוז את כל מה שנשאר

לתוך תיק, על הידיים או על הרצפה

ללקט את פיסות השפיות שלך

את שאריות ההווה

ולנסות לבנות עתיד

מעבר מבולגן וכואב

והווה ריקני וחסר

לבנות, להצליח לבנות, כדי להתקדם הלאה

איך אפשר בכלל להתקדם הלאה

כשלא נשאר ממך כלום

חוץ מצל ממה שהיית

מה שניסית להיות

מה שקיווית להיות

 

אני רוצה להרגיש טוב, איך מרגישים טוב מהנקודה הזו

הרגשתי כל כך טוב, כל כך בטוחה, רק כדי שהכל ילקח ממני ברגע אחד

למה בכל פעם שאני מגיעה לטוב אני נתקלת ישר בסטירת לחי כואבת ונוראית

למה אני מרגישה כל כך לבד, כל כך חסרה ולקויה

למה אני מרגישה פגומה ומבוטלת

למה אני מרגישה בכלל לא קיימת

למה אין לי יותר בסיס להיבנות ממנו

למה אני צריכה לסמוך על עצמי כדי לחיות

כדי לרצות לחיות בכלל

יותר מדי לחץ לרצות לחיות רק בשביל עצמי

אני מתדרדרת ומתדרדרת ומרגישה ריקה

כאילו מכאן הכל הולך להתדרדר בצורה חדה

ואין לי איך לעצור את זה חוץ מלנסות לבנות בכוח, מבעד לכאב

מבעד לפחד

מבעד לחוסר הודאות מה יהיה איתי, מה אני רוצה מעצמי

אני צריכה להסתמך על עצמי ועל שיחות קצרות וחסרות עומק עם אנשים שלא יודעים להגיד שום דבר חוץ מ

הזמן ירפא

הכל ישתפר

הכל יעבור

את תצליחי

את מוצלחת

את תהיי בסדר

בסדר בסדר בסדר

הכל יהיה טוב

הכל יתוקן

הכל יהיה בסדר, בסדר, בסדר

אז למה ההתרוקנות הנפשית הזו

למה אני מרגישה כאילו אני לא ראויה לחיות

להיות בחברת בני אדם

למה אני לא מרגישה שייכת לבני אדם

למה אני מזייפת קרבה לאנשים

מזייפת עניין באנשים

למה אני מזייפת חיים תקינים

למה לעזאזל לא הייתי טובה מספיק

למה אני מושלכת הצדה כמו עיתון מאתמול

 

ולמה, למה, למה לעזאזל

אני אמורה להמשיך במקום לעצור ולצרוח ולהכאיב ולכאוב

אני אמורה לבנות ולבנות ולבנות

במקום פשוט לעצור הכל ולטבוע

 

אני רוצה להתעורר מהסיוט הזה

איך גורמים לזה להיפסק ואיך גורמים לי להרגיש טוב שוב

אני לא רוצה את החיים האלה, באמת שלא

אני רק רוצה טוב

איך גורמים לזה להיפסק

נכתב על ידי לרכמתל , 15/9/2014 21:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של riverPhoenix ב-15/9/2014 23:22
 





32,495

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללרכמתל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לרכמתל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)