לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס סמים ורוק n' רול דפקתי את אישתי עם סרגל סגול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

אכזבה


היו אשכרה הורים שככה קראו לילדה שלהם אכזבה....

 

אני טועה לי עם בכלל יש תיקווה שמשהו כאן הישתנה

זה מוזר שאני רושמת כאן אחריי כל כך הרבה זמן

 

אני טועה לגביי אנשים אולי זה אפילו נורמאלי ליחיות חיים, אומלילים!

זה מוזר שאני רושמת כאן רק כשרע לי בפנים

 

אומרים שאני רעה אומרים שאני "ביצ'ית" פעם אפילו דימו אותי למלכת הקרח מהסיפורים

זה מוזר שכשכותבים הרגשות מיתעדים...

 

ילדים הם רעים ?

אנשים הם רעים...

 

ההבדל היחיד בין אנשים לילדים זה שהמבוגרים רעים בפנים, כולם צבועים, כולם רעים!, אין בעולם הזה כבר אנשים טובים

אנחנו שוחקים את עצמינו כבר בהתחלה

כבר אין יותר טוב בעולם

 

אני מוותרת  מראש אל הכל  אל כולם אין תיקווה בחיים

העולם הזה מושחת עד ליסוד שלו

 

קיוויתי כל כך קיוויתי שבלחזור ליחיות אני יסיג משהו שעכשיו שהכול צלול לי בפנים אני יראה משהו

קויותי אולי שלחים עכשיו יהיה טעם

 

כל מה שגיליתי זה שליראות את העולם באופן צלול כמו שאני רואה עכשיו ליראות את הכל בלי שום בועה

זה הדבר האחרון זה השואה

 

היא לא היתרחשה בעבר היא מיתרחשת עכשיו אבל בשקט בפנים כדי שאף אחד לא יסים לב כמו אדם מבוגר...

 

אז אני מוותרת אל הכל

וחוזרת להיות ילדה הכל ישיר ורע גם כלפיי חוץ אמיתי ואנושי

עם תמימות יבשה ....

 

שונאת

Bloody-Mary

 

חיים הם לא שאלה

הם לא מתנה

הם עובדה!!!!

 

 

נכתב על ידי , 16/2/2006 17:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34

MSN: 

תמונה




3,557

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbloody-mary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bloody-mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)