לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Sweet Life



Avatarכינוי:  יקטרינה xD

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007


עודד כמהה שעותת 2-0-0-8 O+

 

להלהלה ..

ואיי ואיי 2007 ..

איזה שנהה הייתה לי ^^
שמחתי .. התאהבתי .. בכיתי .. צחקתי .. נפלתי .. התרגשתי ..

ה-כ-ל עשיתי השנה ! &%%#@

אבבלל הכי חשובב היה זה המעברר לחטייבה P+

אני כברר חצי שנהה בחטיבה החדשהה ( שז"ר ) , וממש טובב לי פעע .

אני לא זוכרת ולא רוצהה להיזכרר ביסודי .

כי לא היה לי שםם ממש טובב :(

אבבלל בסדר .. היה .. עבררר .. יהיוו דבריםם חדשיםם ^^
אני יודעתת שיש לי ת'חברותת המושלמותת שלי שתמידד פע לצידי ! @!$#@

ושיש לי ת'ידידים שגםם יכוליםם לעזורר לפמעיםם 3 >

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח  ^^

 

אזז ..

 Happy New Year !

שנהההההההההההה טווובהה ומוצלחתת לכולםם !!
אני אוהבת כל אחדד ואחדדדד ממכםם ! 333 >

 

ציפיותת ל-8~0~0~2 ..

* להצליח בלימודיםם ! (:
* להצליחח בכדורר-יד P+

* להצליחח בריקודד XD

* להתאהבב .. והפעםם שזה יהיה רציני ><

 

יאלההההההה בעיושש !!

אוהבבתת !!
333333333333 >

 

נכתב על ידי יקטרינה xD , 31/12/2007 21:49  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יקטרינה xD ב-3/1/2008 18:07
 




באליי עודד פוסטט ^^

 

אוקעע אזז שמתיי דברים חדשים ברשימותת (:

אתםם מוזמניםם להסתכלל .. שנניתי ה-כ-ל XD

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח $!@

אזז יאלהההה תגיבוו חמודיםם ! שמתיי תיבהה P+

אתםם מוזמניםם להגיבב גם בה *-*

יעלושששש ?

 תודהה על ההסברר איךך לשיםם את הרקעע שקוףףף 3# >

סתוושש ?

יוםם שלישי אני יושננתת אצלל סבתאא צ'לי ..

וזה אומרר .. שאני ואתת .. הולכותת ביחדדדדדדדד !! להלהלה $@

חיחוחיחוחיחוחיחוחיחוחיחוחיחו ! 333 >

איייזה כיףףף אההההה ?

יאלהה החלטתיי לעשותת עודד גלל כזהה כמו בפוסטט הקודםם ..

קבלוו ~~ >

 

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~ תגיבו 33 >

~~~~~~~~~~~~ תגיבו 33 >

נכתב על ידי יקטרינה xD , 30/12/2007 21:56  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלווש ב-31/12/2007 18:16
 




ישששש ליי פרוווו (:

 

להלהלה .. ת'אמתת לכולם יש ..

אבלל איזה מגניבב זה ! %$@

ניראלי אני חוזרתת לעדכןן .....

מי שרוצהה שאני אחזורר לעדכןן , אזז שיגידד לי ..

כי מה הטעםם לעשות פוסטיםם ושאנשיםם לא יגיבו לי ? +P

אממ .. פתחוו יחסיתת מזמןן את הקניוןן שלנו ( קרית אונו ) .. והוא ענקיי !! כמו גבעתיים (:

-

ביוםם שישי בבוקר ..

בוקר רגילל .. הלכתי עם חברות לבי"ס..

ופתאוםם אני רואהה בצדד על הכבישש 50 שקללללל =O

קיצרר הרמתי אותםםם והייתי בשוקק כל הזמןן !! חח ^^
אזז השווצתי בפני כולםם ואחריי בי"ס הלכתי לקניון ( שחרשתיי עליוו כברר ! ) והואא היה מפוצץץ באנשיםם !
קניתי סווצ'ר בפול אנד ברר P+

להלהלהלהה .. אני מזהה אוהבת אותוו ... ( ת'סווצר !!! חחח .. )

-

היוםםםם ..

היום הלכתי עם חוובזהה שלי למכוןן כושר ..

התפלחתיי .. חיחו XD

היה נחמדדדדדדדדדדדדד ביותררר ^^
אני כבר מיומנתת בלהיתפלחח .. כבר התפלחתיי פעמיםם =O

חיחו ... #$@#

היה ממש נחמדד היוםם XD

חוץץ מזה שהיה מבחן ממש קשהה בהיסטוריהה :(

לא נוראא .. נקווה רק לטווווווווווווווווווב ((:

~~
יאלהה פעע אני מסיימתת ..

אהה וסתווששש ?
אני מטורפתת עליךך !! 33 >

חעחעחע ..

את לא מבינהה כמה את חשובהה לי XD

אחותיי !! אני ואתתת ? זהה לנצחח נצחיםםםםםםםםםםםםם !

.....מואההה
..... מואההה
....מואההה
...מואההה
..מואההה
.מואההה
..מואההה
...מואההה
....מואההה
.....מואההה
..... מואההה
....מואההה
...מואההה
..מואההה
.מואההה
..מואההה
...מואההה
....מואההה
.....מואההה
..... מואההה
....מואההה
...מואההה
..מואההה
.מואההה
..מואההה
...מואההה
....מואההה
.....מואההה
..... מואההה
....מואההה
...מואההה
..מואההה
.מואההה
..מואההה
...מואההה
....מואההה
.....מואההה

 

חחחחחח .. אני הכנתיי ^^
יאלהההה תגיבוו !! #3 >

 

- זהירות , קטיושה -

נכתב על ידי יקטרינה xD , 30/12/2007 15:13  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יקטרינה xD ב-30/12/2007 21:56
 




רציתםם פוסט חדש ? יאלהה קבלו (:

אוקעע .. אז ככה .

היה לי משחק ביום שני ( כדור-יד ) .

וניצחנו בשניהםם .. היה פסדר .. הוא שם אותי באחד המשחקק כל הזמן ובשני חציי |:
אבלל זה פעם ראשונה שהוא שם אותי להרבה זמן , אז סבבה XD $@

קיצררר ...

אני לא זוכרת מה קרה עודדד עדד היוםם (:

חחח ..

אזז היום באתי לבית ספרר ואיחרתי ( אחמ * בגלל סתוייס * ) והמנהלת עמדה בפתחח השערר !!
והיא אמרה שפעם הבאה שנאחרר יתנו לנו עונש -_-

קיצרר סתווש ? לא לאחרר יותר . חח ..

 

והיום ( יום רביעי ) אז היה לי היפ-הופ וכדור-יד (:

היה ממש כיףף .. מעייף אבל כיףף ^^

ראיתי את ה.מ.ב.צ ^^ %@#$@#

להלהלהלהלהלהלהלה ..

איזה חתיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ! (:

ילאההה תגיבוו !!
בעיושש 33 >

נכתב על ידי יקטרינה xD , 19/12/2007 19:17  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 3> nOy ב-30/12/2007 11:23
 



לדף הבא
דפים:  

10,330

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליקטרינה xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יקטרינה xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)