לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עלייך ועליי


מספרת עלי, מספרת עלייך, ועל מה שבינינו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

לא רוצה יותר


 

זו כבר לא אכזבה. אין לי את המילה המדוייקת. יושבת עם עצמי וחושבת מה קורה פה בעולם שלנו. אני לא מאמינה שיש עוד משהו שיכול להפתיע אותי. אז אני לא מופתעת, אני לא מאוכזבת. ובכל זאת, יש בי איזושהי תחושה של איכסה. של חוסר אמונה באנשים בכלל. בגברים במיוחד.

אז אני לא מאמינה. אני לא רוצה יותר.

לא רוצה יותר לשמוע ת'שטויות שלכם.

לא רוצה יותר להבין אתכם.

לא רוצה יותר לשמוע ת'סיפורים שלכם.

לא רוצה יותר כלום.

אני לא מצפה שיהיו לכם תשובות. רק אל תהיו חסרי לב, חסרי רגש. תהיו בני אדם. זה כ"כ הרבה לבקש?

 

אז זהו, אני סוגרת את הפרק הזה של החיים שלי שנקרא גברים. הולכת להיות עם עצמי. עם נשים וחברות בלבד.

לא צריכה אף אידיוט שיזמר לי מילים כאלה ואחרות. מילות סרק, ללא מחשבה יתרה של מי מקשיב להן.

אז נכון, לקחתי בערבון מוגבל, כמו שאני יודעת לעשות, ובכל זאת. בכל זאת התחושה לא מרפה ממני. התחושה של לעזאזל, מה קורה כאן? איך שכחתם להיות בני אדם???

אז עטפתי את עצמי במגן שלי, כיסיתי עצמי בשמיכות, הוצאתי השיריון והקוצים ואני מגנה על עצמי מפני כולכם. כל המגעילים, הדוחים, הזונות האמיתיים של החיים.

לכו ממני, תתרחקו, כי אני לא נחמדה בכלל. לא יותר.

מפנימה את הרעיון ומבינה, שמה שרציתי בחיי, כנראה שלא קיים.

שצריך משהו אחר בחיים. רק שאת מה שהחיים כיום מציעים בתחום הזה, אני לא רוצה. אז אני מחוץ למשחק הזה.

פסק זמן ארוך ממה שחשבתי נדרש פה. אולי לתמיד.

אז אני מפסיקה. מפסיקה לחפש. מפסיקה להיות שם במחפשים את מה שלא קיים.

ועד שאאמין שוב, אולי, פעם. אולי בגלגול הבא. אולי.....

 

נכתב על ידי 2Me , 7/7/2008 23:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  2Me

מין: נקבה




3,242
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל2Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 2Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)