לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הדרך.


צדק, הוא רק כוכב

Avatarכינוי: 

בן: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

סקס, סמים, ורוקנרול (או יותר נכון, היום אסטרולוג אמר לי שאני הומו :3 )


אז... כן, הכותרת נכונה. טוב, נו :3 שיהיה. דווקא הומויים מגניבים (go gay guys) סתם נו... אני בכל מקרה לא מאמין בשטויות האלה... (למרות שהרוב היה נכון :#)

אה! ו ו ו ... אמרו לי שאני אומנותי! הא! יש!

פגשתי אנשים חדשים, מגניבים ביותר. ו... זהו? כן,  זהו. קצר ולענין.

תירכבו לכם. ננה בננה.

לב יא,

(איזה סקסי אני) (טוב, לא) (טוב, כן.)

לפחות קצת.

 

*מה לעזזל אני כותב, הא*

טוב, אני בורח.

 

נכתב על ידי , 9/8/2007 02:40  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר טוב וכאלה


טוב, התחיל החודש השני של החופש הגדול.... יש לי עוד הרבה דברים לעשות החופש, לא הספקתי כלום :(. הכל עובר מהר מדי. שנה הבאה-כבר כיתב ט, זה לא צחוק. והבצפר... אני שונא בצפר!!!!!

בקיצור, רציתי לעשות רשימה של מה צריך עוד להספיק:

1.לקנות ספרים, לסדר ילקוט....

2.ללכת לים. לפחות פעם אחת!

3.ללכת לעוד הופעה או שנים בצוללת (דרך אגב, אתמול הייתי בהופעה של הבילוים, והיה ממש ממש טוב...)

4.להיות בצפון

5.להכין מילקשיק אמיתי

6.לשתות ברד

7.לאכול פרוזן יוגורט

8.לישון, עוד ועוד ועוד.

9.מרתון סרטי אימה.

10. לגמור את הארי פוטר

11. ללכת לבולינג, (איך זה שלא הייתי כל החופש שמה?)

אני חייב ללכת, אני ימשיך עוד מאת

נכתב על ידי , 5/8/2007 11:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל&) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על &) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)