לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Those flashing lights come from everywhere


.She’s got me LoveStoned and I swear she’s bad and she knows

Avatarכינוי:  ™(superHOTfemale)

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

גשם של עידכונים :)


 

ירד עכשיו גשם אז זה הביא לי השראה לכותרת חח.

סורי שהזנחתי,תקופה עמוסה..יש לי בקושי זמן לעצמי..אז מה יש לדבר על הבלוג.

יום שישי ב16/11 היה לי יום הולדת 16 *-* [מקווה שהגיל הזה יעבור לי יותר טוב מ15.]

וגם יש לי עכשיו כסף האמ האמ :) מישו אמר שופינגגגג?

 

יאללה בלי לחפור,עידכון:

נתחיל בספיישל הסוד של ויקטוריה [נשמע מצחיק בעברית].

Special Victoria's Secret  2007 Fashion Show :

 

 

יום רביעי 14/11 התקימה תצוגת אופנה של ויקטוריה סיקרט.

כשמלאכיות בבגדים תחתונים וספייס גירלז נפגשות על אותו מסלול,זה ברור שכל הוליווד תהיה שם!

כל המופע עצמו ישודר ב4 לדצמבר ב-CBS ויכלול את אדריאנה לימה,היידי קלום,אלסנדרה אמברוסיו וכל שאר המלאכיות.

קניה וסט היה אמור לתת שואו אבל משהו קרה לאמא שלו וזה התבטל.

במקומו הופיע וויל.איי.אמ [מבלאק אייד פיז] שהוזמן מהר לחליף אותו.

בין האורחים הופיעו אווה לונגוריה,ריאן סיקרטס,ג'רמי פיבן והבנות מ "The hills"

התצוגה סומנה כאחת הטובות של החברה!


 


 

 

 

 

Spice Girls.[ויקטוריה חזרה לחום אגב..]

 

מופיעות.


 

בין האורחים:

 

 



Celebrity Fashion:








 

אדריאנה לימה מקדמת חנות של VS:






צילומים חדשים של סיאנה מילר למגזין:

קצת מפחידים הייתי אומרת.




 

If Only-אם רק.

תוספת חדשה :] לפני ואחרי של סלבריטיז אם הם היו מוסיפים קצת פלסטיקה לחיים שלהם.



מה אתם אומרים?


 

פרגי והבויפרנד.




 

בריטני ולונדון.

בריטני שיצאה עם כלבלבה החמוד לונדון לטייל ואיך לא-צולמה על ידי הפפראצי.

מה שעיצבן אותה-שוב.
אני די מבינה אותה.יש גבול לכל דבר.

 

ויקטוריה סיקרט מאחורי הקלעים:




חח היידי...






 

ה-X של פאריס.

פאריס הילטון לאחרונה נפרדה מדוגמן שוודי שליח פיצה Alex von Zweigbergk Vaggo 

כי לטענתה הוא היה יותר מדי "ביישן".

חח..רעה.




American Music Awards 2007.
[שאגב יצא לי לראות ב3 לפנות בוקר במקרה..]

 

*הטקס ה-35 של הענקת הפרסים.

התקיים בלוס אנג'לס.

מנחה הערב- Jimmy Kimmel.














 

למכירה:

הבית של קייט מוס בלונדון.

 

 

ניקול ריצ'י מדגמנת היריון.

מלכה.

 

 

זה הכל לעכשיו :) 3>

loveyouall.

 

 

 

נכתב על ידי ™(superHOTfemale) , 19/11/2007 15:47  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™(superHOTfemale) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™(superHOTfemale) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)