לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלווג על החיים שללי ( ;

אני רומי , ואלו החיים שלי . כל מילה נוספת ? מיותרת X ;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

" היי , את רומי ? - כן אני רומי . - היי אני דניאל . היי "


זה לא יהיה ארוך , כי אין כ " כ מה לספר .

אבל תהיו בטוחים , שמה שיש ? זה רק דברים טובים !!!!! D ;

את דניאלי שלי , אחת החברות הכי טובות שלי ב ע ו ל ם -

הכרתי , ( תאמינו או לא ) - לליד הלווקרים בבבצפר .

ממאז ? החיים שלי ההתשנו . אתם לא מדמייינים לעצמכם אפילו כמה > <
דניאלי היא יללדה ממלאך . ללא רבה . לא מקללת . לא כלום .

פפשוט ממוושלמת ! ואני כ " כ אוהבת אותה .

ררבתי איתה רק פעם אחת , ריב טיפשי ביותר .

כמובן , בגלל הילד שאהבתי < השם חחסוי > .

אבל היא ? תמיד תישאר דניאלי שלי .

דניאלי שאני כ """""""""" כ אוהבת 333 >

נכתב על ידי , 20/4/2008 02:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 400732497 




52
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרררררומי ( ; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רררררומי ( ; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)