לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

שעון קיץ


ממחר ימי שישי יהיו ארוכים

אולי אני אשאר בדירה ואנסה לנצל יום שישי ארוך כדי לקרוא מאמרים בנושא של התזה שהוצאתי ולא טרחתי לפתוח.

אולי אני אראה את הסרטים החדשים שיש שלי

אולי אני סתם אשתעמם לי בדירה

אולי אני אצא עם שער רטוב , בלי סוודר ואשאיר מישהו שישב לו לבד בחושך.

אני מחכה לחודש הבא כדי שאני אוכל לקנות ספרים. החודש הזה סיימתי את ההקצבה שלי.

פעם כשנכנסתי לאוניברסיטה בניתי על דיסק וספר פעם בחודש. מאז שנכסתי לעבודה קניתי קרוב לשלושים ספרים ורק שני דיסקים. הסיבה? אני מודה. מוזיקה דיגיטלית. אבל לאו דווקא מוזיקה צרובה. פשוט כשתמחשק לי אני פותח פנדורה וצובר מוזיקה שלא מגיעה לי מתוך הפלייליסט של גלגל"ץ.

אי שם היה לו קו מחשבה. המוצא הישר יקבל עוגה וכובע גרב.

משום מה גיליתי שאני בדיכאון ואין לי שמץ של מושג מה הכניס אותי לזה הפעם. בדרך כלל אני יודע מה הייתה הסיבה. עכשיו כלום, נאדה, גורנישט, NOTHING.

אולי זה סתם משהו של עונת המעבר.

או שאולי זאת המחשבה על העו"ש שלי V חשבון הפלפון שלי (ע"א 3/2006 , עו"ש נ' חשבון פלפון)

או שהייתי צריך לסיים את הפוסט הזה בשורה הראשונה ולהיות כמו רוב האנשים בעולם always state the obvious

עיון שבת טוב לכם (obsorving the Shabath כמו שתרגמו באופן כל כך דפוק בפשוט מאוהבת תרגום לא מוצלח יחד עם זה שהוא לא ממש חוקי)

נכתב על ידי , 30/3/2006 20:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-31/3/2006 07:19




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)