לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

אני נושם בקושי


הרגשתי את הלחץ על החזה גובר, הנשימות יצאו בקצב לא סדיר, הצד כאב לי, הרגלים כאבו לי, הבטן כאבה לי. ניסיתי להשתעל אבל לא היה לי אויר בשביל זה.  נקודות שחורות התחילו לרצד לי מול העיניים. ניערתי את הראש, מצמצתי בעיני, מנסה להחזיר אותם למיקוד, ידעתי שהסוף מתקרב אבל לא איש כמוני ילך בלי מאבק. הרבה יותר מתאים לי לצלוע לסוף. אחרי שבוע של פסח הביקור בחדר כושר הזכיר לי בדיוק איפה נמצא כל שריר ושריר בגוף. אבל זה בעיקר בגלל אלו שרצו לידי ומולי, כל שריר בגוף שלהם מוגדר ולא צועק הצילו מבעד לאבק המצות החרוסת והקניידלך שמצפים אותו.

האמת היא שהרגשתי מאוד מבוקש היום הרבה אנשים נגשו אלי. הם שאלו אותי עד מתי אני מתכוון להמשיך לעמוד על המכשיר בלי לזוז. הסברתי להם שמדובר במכשיר החדש הזה שעליו אתה רק עומד והוא מפעיל לך בעצמו את כל השרירים, אבל הם לא קיבלו את זה, מי חשב שאנשים על סטרואידים ידעו לזהות הליכון? (השרירים האלו זה רק מסטרואידים, ואל תנפצו לי את מה שנותן לי לישון).

אחרי 40 דקות הדרדרתי לי לאיתי וחזרתי לדירה.

מטרה לשבוע הבא:

לרוץ יותר מהר מהבחורה בהליכון שלידי. (ברור שהיא יותר טובה ממני בזה, היא הולכת עם אחד כזה כל היום)

נכתב על ידי , 20/4/2006 23:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של it is i ב-21/4/2006 18:12




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)