לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

כשמנסים יותר מידי לכתוב דו משמעות


אתמול הלכתי עם אימא לעבודה שלה. היא עובדת בדירה בתוך בניין מגורים ועלינו לשם במעלית. ישבנו לפני שהיא התחילה לעבוד בחדר כניסה. היו שם כל מיני חוברות עם נשים בתחתונים אבל אמא לא נתנה לי להסתכל והוציאה לי במקום את החוברת ציורים שלי מתוך התיק שלה. אלנה וז'ניה חברות של אמא הגיעו ונישקו אותי על הלחי. אמא נתנה לי מכה על היד כשניסיתי למחוק את האודם מהלחי והיא אמרה לי אחרי זה שעושים את זה רק אחרי שהאנשים שנישקו אותי לא נימצאים ליד.

אחרי זה התחילו להגיע אנשים ואמא התחילה לעבוד. כל הזמן היא ענתה לטלפונים והפנתה אנשים לתוך החדר של ז'ניה או לתוך החדר של אלנה. אמא שלי היא מאוד חכמה כל הזמן אנשים נתנו לה כסף ורק אחרי זה היא נתנה להם להכנס. ככה שלא יעבדו עליה אחרי זה שאין להם. פעם הייתי מפחד מהצעקות שהייתי שומע מהחדרים אבל אמא אמרה לי שזה נורמלי. לפעמים אלנה או ז'ניה היו יוצאות מהחדרים ולוקחות מקופסא מאחורי אמא שלי איזה משהו מגומי וזורקות משהו לפח.

עם אבא אסור לי ללכת לעבודה, זה מסוכן לעמוד על המשאית זבל.

נכתב על ידי , 25/4/2006 21:13  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דוד ב-2/5/2006 09:04




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)