לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

תחרות דייטים הזויים


SU הרימה את הכפפה שזרקתי (עור צבי חום מתפירה עילית) וייסדה את תחרות הדייטים ההזויים.

בזאת אני מוסיף את הסיפור שלי לתחרות.

לילה, חושך (אם לילה אז יש חושך אבל עזבו זה סיפור שלי) אני יושב לי ומנגן בסקסופון החדש שלי באמפי ליד מוסיקולוגיה (גם להגן על נשמתי הרכה מרצח על ידי שכנים, בכל זאת 21:00, וגם בכל זאת, אמפי) הטלפון מצלצל ומפריע לי באמצע זיוף של פתאום שלא באת. מהצד השני ידידה שלי ה' שידעה שאני הולך לנגן שם באותו היום ( כי בכל זאת סקסופון חדש צריך להשוויץ והיא ניסתה לשדך לי איזה חברה שלה שהסכמתי להפגש איתה, כך שהיא נאלצה לשמוע אותי מדבר על זה). ה' שואלת אותי אם אני נהנה לשבת ולנגן. שאלתי אותה מה פתאום היא שואלת? והיא אמרה לי שמאחורי יש שתי בנות שאחת מהן היא הבחורה שהיא רצתה להפגיש ביננו.

 

מסתבר שהיא התקשרה אליה כדי לסגור פרטים והיא אמרה לה שהיא יושבת שם בחושך עם חברה שלה ומקשיבה למישהו שמזייף לו לאיטו בסקסופון.

 

וכך נוצר לו דייט הזוי וספונטני להפליא (כולל העובדה שהיה לילה חם ושנינו היינו לבושים באופן זרוק למדי) שלא הוביל לשום מקום.

 

הנכם מוזמנים להוסיף את הדייט ההזוי שלכם לתחרות.

נכתב על ידי , 6/6/2006 10:52  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אודיסאה ב-9/6/2006 13:39




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)