לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

באג מעצבן ביותר


התחלתי לעבוד על לחפש חומר לכתיבת הצעת המחקר שלי אחרי ששיניתי את הנושא. מסתבר שהמחשב שלי החליט לפתח לעצמו באג מעצבן ביותר. ויש לי השערה די מבוססת מאיפה הוא התפתח.

התקנתי על המחשב שלי ועל המחשב של שותף שלי את הסרגל כלים של הרדיו הישראלי (סרגל כלים שמצטרף לדפדפן ומאפשר לשמוע דרכו את כל תחנות הרדיו בישראל) לכאורה תוספת לגיטימית. אממה. מרגע ההתקנה וגם אחרי ההסרה של הסרגל מסתבר שנפדקה לי (ולשותף שלי) האפשרות של פתיחת קבצי PDF באינטרנט. כל קישור לקובץ PDF שאני מנסה לפתוח, (מה שקורה די הרבה בהתחשב בעובדה שאני מוצא הרבה חומר בטקסט מלא באינטרנט, ורובו בדרך כלל בPDF), מביא לי את ההודעה של בעיה התגלתה אתה רוצה לשלוח את הפרטים למיקרוסופט? (לא!!!) הפתרון שמצאתי לבעיה הוא פשוט אבל עדיין מעצבן בפני עצמו. אני פותח את האקרובט רידר סתם, על ריק. ומרגע זה כל קישור שכזה נפתח לי בלי בעיות.

אגב מדובר בסרגל כלים מאותו סוג שהבלוג FAQ (או בכינוי שנפוץ לו באינטנרט חרמון בן כמה אתה?) נותן קישור לאחד כזה

~שיהיה ברור שנתתי קישור לסרגל כזה פה כדי שמישהו שמבין בטכנלוגיה של הסרגלים האלו (חרמון אתה מקבל טראקים לא?) יסביר לי למה נוצר הבאג הזה ואיך אני מסדר אותו.


נ.ב

לראות את ברזיל גאנה בבית קפה על מסך ענק עלה לי יותר מידי (בירה, קפה קר עם גלידה ואייריש קרים עם קצפת וקובית שוקלד מריר [שהיה מעולה], והפוך בשביל הדקות האחרונות של המשחק) סך הכל יחד עם טיפ 70 שקל מוסר השכל.

אין, הפעם הבאה שאני אעשה את זה תהיה בגמר, כנראה.

נכתב על ידי , 28/6/2006 16:15  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-29/6/2006 00:31




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)