לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

מישהו מצמצם לי את לוח הזמנים לקניית מחשב חדש


ראיתי ב WEBSTER  הפניה לבלוג הזה שמספר סיפור מפחיד שהוא ראה בבלוג הזה

בסיכומו של דבר...

WGA כנראה הולך להעיף לי את המסך הכחול מול העיניים (אם רוצים לשנות את הנוסח של המסך אפשר לראות פה קישור לאיך עושים את זה) ומעודד אותי לקנות מחשב חדש שיש בו מערכת הפעלה חוקית. זאת אומרת שאני די צריך להתעקש על זה שאני רוצה לקבל את הדיסק התקנה יחד עם המחשב.

מה ש"נחמד" בכל הסיפור זה שאני התכוונתי לחכות לינואר כש-אולי ויש סיכוי ואנחנו מבטיחים שלא נתעכב יותר זה התאריך הסופי וזהו יותר לא מתעכבים, שניה אני מקבל עדכון, טוב חכו עוד שלושה חודשים- ויסטה תצא לשוק ואז אני אוכל לקנות מחשב חדש חזק עם מערכת הפעלה XP חוקית שמן הסתם תעלה קצת יותר בזול.

מיקרוסופט חשבו על זה... ועכשיו כל מי שרוצה מחשב שעובד (גם אם יש לכם OS חוקית יכול להיות  שה WGA יזהה אותכם כלא חוקיים ואז... אופס) צריך להיות עם דיסק של לינוקס מוכן, כדי שברגע הקריסה תהיה לו אפשרות להעלות את המחשב ולגבות את כל מה שהוא רוצה לשמור (ברור לכולם שרובנו לא ממש זוכרים לגבות כל הזמן).

זהו בעצם מהלך מתוחכם של מיקרוסופט שמצטרף למהלך של הוספת הפלאגאין של קריאטיב קומונס לוורד שנועד לגרום לנו לעבור לתוכנות קוד פתוח.


"הדת והמוסריות מכתיבות יחס טוב כלפי כל שבוי"...אנחנו מדברים פה על אותה דת שמספקת 72 בתולות למחבל מתאבד.
נכתב על ידי , 28/6/2006 19:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)