לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

שוב פעם האזרח הקטן אוכל אותה


הכותרת של הכתבה הזאת של וואלה יותר משהיא מהווה לעג לרש גם לא ממש נכונה. ממתי יכלנו לקלוט את ערוץ 10 דרך אנטנה? ובכלל אם עכשיו סוגרים גם את ערוץ 2 וכל מה שנשאר זה ערוץ 1. אז מוטלת החובה על מדינתנו להסביר לאזרח הקטן טוב טוב למה שהוא ישלם אגרה אם הוא משלם לכבלים/ ללווין כדי לקלוט את הערוצים.

דבר נוסף שעצבן אותי בכתבה זו התמונה של האנטנה שוואלה טרחו לציין שהיא תחת רשיון CC מפליקר. מדובר ברשיון קריאטיב קומונוס שמתיר שימוש פרטי בתמונה אבל לא שימוש מסחרי. וואלה עד כמה שידוע לי הוא אתר מסחרי (לראיה כל הפרסומות שמקיפות את הכתבה). כשמסתכלים על כותרת הכתבה רואים שהכתבה באה מאתר הארץ. זה אומנם חדשות ישנות אבל וואלה התנגדו שגוגל ניוז יביאו כותרות מהאתר שלהם. וואלה מביאה את התוכן שלה מהארץ והארץ נתנו לגוגל ניוז אישור להציג כותרות. כנראה שוואלה לא רצו שיראו את הכפילויות של הכותרות או ההפך את הזילות של הכותרות שהם נותנים כדי להפוך כתבות לגיטימיות לצהובות.

וואלה הם דף הבית שלי, בעיקר כי עד לפני שבוע וחצי הם היו המייל העיקרי שלי. אבל העובדה שבזמן האחרון קיבלתי פעמיים מיילים שלא יועדו אלי כשהשימוש בכותרת ובשם השולח הוא של מישהו שכן שולח לי מיילים בדרך כלל. העובדה שהספאם שלהם דופק לי מיילים רצינים ומשאיר ספאם בתיבה הראשית. העובדה שהשרת שלהם שולח לי את המיילים איזה שעתיים אחרי שהם נשלחו. גורמת לי להפרד מהם לאט לאט.

הם עדיין אתר נוח שמרכז לי תכני תרבות, זמנים של סרטים, טריילרים וכד'. אבל ההשתלטות שלהם על תכנים לא להם (וואלהפדיה, כמעט כל הכתבות שלהם במדור מחשבים ואין לי כוח אבל בטוח שיש עוד) משאירה לי טעם רע בפה.

נכתב על ידי , 4/7/2006 12:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)