לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

GOOGLE השתלטו לי על החיים


לאט אבל בטוח חיי הוירטואלים והאינטרנטיים עוברים לשליטתה של גוגל.

על כל מחשב שאני יושב עליו יותר משעה באופן קבוע אני מתקין את הסרגל כלים 4 (בטא) שלהם שבו אני מחזיק את כל המועדפים שלי. ככה מכל מקום יש לי גישה למועדפים.

המייל שלי עבר כמעט באופן רשמי לג'ימייל. שוב, בסרגל כלים אני יכול לראות אם יש לי דואר ולגשת למיילים. כמו כן, אני יכול להוסיף שם כפתורים של אתרים שונים שאני רוצה לערוך בהם את החיפוש. ככה שבמקום לגלוש לסקולר אני כותב בשורת החיפוש ולוחץ על כפתור הסקולר או הדפנישן של גוגל ומחפש ישירות שם. הוספתי לעצמי גם את IMDB ואת התזארוס והמילון של וובסטר וגם את הכפתור של how stuff works והכל יותר נוח.

עכשיו כשהתחלתי לעבור על המאמרים שאספתי להצעת המחקר (והם שמורים לי יפה בתיקיה שמיועדת להם במועדפים בסרגל) שמצאתי באינטרנט הגעתי למצב שאני צריך לציין לי פסקאות חשובות במאמרים, אבל אני לא רוצה להדפיס ולהגרר עם הדפים, ולאבד את הדפים, ולהדפיס עוד פעם. אז הורדתי את הנטסיפטס של בר אילן. אבל זה לא נוח לי. זה יושב רק על המחשב שלי בדירה ואין לי גישה לזה מכל מקום. לעומת זאת ה  notebook של גוגל מקל לי על החיים. אני יכול לגשת אליו מכל מקום. לכל מאמר אני יכול ליצור מחברת, לקרוא לה בשם המאמר והמחבר שלו, לשמור את הפסקאות החשובות שמצאתי.  המחברת גם שומרת לי אוטומטית את הכתובת של המאמר שממנו לקחתי את הציטוטים.

עכשיו אני רק צריך לכתוב בגוגל דרושה חברה ולראות מה אני מקבל.

נכתב על ידי , 4/7/2006 19:27  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-13/7/2006 06:16




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)