לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

עריכה מוזיקלית


אם הייתי עורך מוזיקלי הייתי משמיע ישר אחרי "כל מה שרצית" של הדורבנים את "גג" של הג'ירפות.

 
כל מה שרצית
ביצוע: הדורבנים
מילים ולחן: גיא מזיג
כבה הירח, שעה קשה
כשהוא בורח, היא מרגישה
כמה רע לה, פתאום נטושה,
מנסה להתגעגע

בצד הדרך יש לה פינה
אבל אין ערך, אין מנגינה
מתנגנת במקום הקנאה,
לא נולדנו שווים אף פעם

וכל מה שרצית זה אהבה,
אף פעם לא היית קרובה,
ספגת יצרים בתקווה
שתוכלי יום אחד לברוח

היא מתעוררת, לא רוצה לעמוד,
צריך ללכת ולעבוד,
בטלה מזמינה מחשבות
שמהן היא רוצה לברוח

אחד אחד ממנה יוצאים,
היא משדרת בערוצים
של שנאה ושל כעס עזים
ומתי כבר יבוא האחד?
שיקום, לא יפחד,
ישנה את הכל

מה שרצית זה אהבה...

מתוך השקט, היא מבינה
הוא לא יגיע- גם לא עוד שנה,
אבירים מהסוג שחלמה
לא יגיעו לכאן אף פעם

כל מה שרצית...

 

גג
ביצוע: ג'ירפות
מילים: גלעד כהנא
לחן: גלעד כהנא ויאיר קז
אל תעשו תנועה טיפשית
היא עלולה להבהל
מתנועה אחת חזקה
את יכולה להשתחרר
עייפה מדי כדי להבחין

והיא עולה לגג
באמונה שלמה
שהיא עשתה טעות
קשה

עוד שניה
הכל עומד להשתפר
אני נשבע
אל תזוזי מהגדר
אני נשבע
אל תזוזי מהגדר
מהר

והיא עולה לגג...
 
אבל ככל הנראה הייתי הורס את זה בסופו של דבר כשהייתי שם אחרי זה את "לפול על גן עדן" של תופעת דופלר. (והיום בתוכנית הבחירות, באיזה שיר התאבדות הייתם בוחרים גג או לפול על גן עדן)
 
ליפול על גן עדן
ביצוע: תופעת דופלר
מילים ולחן: ברוך פרידלנד
בוא ניקח סירה קטנה
נפליג בה אל הים
ברגע שנתפוס מרחק
נוציא לה את הפקק.

בוא ניקח דקירה קטנה
נטוס מחוף לחוף
וכשהגלגלים יראו
נוכל סוף סוף לצעוק.

אל תגיד זה לא יפה
אל תהיה קשה
כי מה אני בסך הכל רוצה?

רק ליפול על גן עדן
ליפול על גן עדן
ליפול על גן עדן...

בוא ניקח מקל שחור
מקוטר בינוני
נדפוק כדור אחד בראש
נעוף לעננים.

בוא ניקח גלולה כתומה
ועוד אחת ועוד...
אם לא נוכל למות מזה
אז לפחות נרקוד.

אל תגיד זה לא יפה
אל תהיה קשה
כי מה אני בסך הכל רוצה?

רק ליפול על גן עדן
ליפול על גן עדן
ליפול על גן עדן...

אל תגיד זה לא יפה
אל תהיה קשה
כי מה אני בסך הכל רוצה?

רק ליפול על גן עדן
ליפול על גן עדן
רק ליפול...

בוא ניקח שטיפה קטנה
מתחת לברזים
ואם יהיה לנו קשה
נחתוך את הורידים.

רק ליפול על גן עדן
בדרך קיצור
רק ליפול על גן עדן
זה כל הסיפור
ליפול על גן עדן
ליפול על גן עדן
ליפול על גן עדן

נכתב על ידי , 24/8/2006 09:04  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-5/9/2006 19:26




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)