לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

מה קורה אני קורא2


יום שישי ואני הולך לקנות אוזניות לאחר שאלו שהגיעו עם הנגן שבקו חיים ורצועה ונרתיק להחזיק את הנגן כדי שאני אוכל לרוץ איתו באופן נורמאלי (למרות שמה נורמאלי בלרוץ על הליכון? מילא ללכת ולא להגיע לשום מקום אבל לרוץ ולא להגיע ). לאחר מכן כמובן שעליתי לסטימצקי (חייבים חנות ספרים יד שניה בקרית אונו, די שמישהו יפתח כבר) ושם התגלה לי מחזה מרתק. אין להם שמץ של מושג בסידור הספרים שלהם בצורה טובה. ספר פנטזיה נמצא יחד עם הספרים הרגילים ספר (אומנם באנגלית) שהוא המשך של אנשי הקש והאדם הזקוף מוחבא לו בצד בלי שום פתק שאומר שזהו ההמשך. אם הרעיון הוא למשוך אנשים לרבי מכר ולסדרות כך שיקנו את כולם אז תסדרו אותם כמו שצריך.

אה כן:

  1. סנדרה בראון ריקושט
  2. נורה רוברטס מתחילה עוד טרילוגיה
  3. רוברט ב פרקר ממשיך לכתוב על ספנסר
  4. כמו עם הספרים של לי צ'יילד שאת כולם יש לי בעברית חוץ מהשניים האחרונים, אני לא רואה סיבה לחכות לתרגום בעברית אם אני רואה קודם את המקור באנגלית. מדובר כמובן בדם המלאכים של מייקל מרשל (שאת הראשונים בסדרה הזאת קניתי כמו שסיפרתי כאן)

עכשיו אני רק צריך לא לגעת בחלק מהספרים האלו ויהיה לי מה לקרוא באילת עוד שבועיים, אם אני אגמור אותם עד אז, נקנה עוד ספרים באילת. (אני חייב כוננית חדשה).


נ.ב

לאחר המון זמן שלא שמעתי אותם חזרתי לשמוע את קייס צ'וייס ואת הפו פייטרס. יש מה לשמוע

נ.ב.ד

שבת ארוכה, אין סיכוי שאני לא גומר ספר אחד השבת. אני בטוח קונה משהו באילת.

נכתב על ידי , 25/8/2006 12:00  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-27/8/2006 11:02




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)