נכון, אדם סנדלר רדוד, ההומור שלו מעולם לא התעלה מעל למכנה המשותף הנמוך ביותר. אני וחבר שלי דווקא נהנינו בסרט הזה למרות שאם היו עוצרים אותו כשהוא מת זה היה יותר טוב (הסיבה היחידה שאהבתי את הצד שלו הצד שלה שהאמריקאים הצליחו לעשות סרט עם אופציה לסוף קיטשי וויתרו על הסוף הקיטשי). אבל עדיין נהנינו מהסרט.
מה ההבדל בין הסרט הזה לשאר הסרטים הרדודים השונים של אדם סנדלר? (נער המים למשל) קודם כל העובדה שהדמות שלו היא חרא של בן אדם אבל כמו כולנו, לחוצה מהעבודה מזניחה דברים בגלל רצון למימוש עצמי, רצון שקובע באיזה שהוא שלב התחתלתי בחיים. מה שאהבתי מאוד בסרט הוא החזון העתידי שלו מבחינת גאד'ג'טים וסביבה. בדו"ח מיוחד הכל מיוחד כזה שנועד להדהים אותך ולהראות וואו איזה עתיד. אבל בקליק העתיד מוצג כמקום שבו נכון שיש מכונות יותר משוכללות אבל גם כמקום שלנו אין בעיה להגיע ולהבין איך לחיות שם. האם יש להתייחס לסרט הזה כעוד אחד מהסרטים בסגנון של מטריקס שיוצאים נגד השתלטות המכונות על חיי האדם? האם יש סיבה אמיתית לזה שלגיבור הסרט אין מחשב בבית? רק לאחר הגירושים וההשמנה אנחנו מגלים בית טכנולוגי. האם יש בסרט הזה רבדים נסתרים שיגלו לנו בצפיה שניה? (האם מישהו רוצה לראות את הסרט הזה עוד פעם?) . יכול להיות, כי כמו שאני רואה את זה, יש סרטים שרואים אותם ופשוט לא מבינים מה רצו מחיינו, ויש סרטים שרצו מחיינו משהו אחד ואנחנו לוקחים את זה למקום אחר, XXX אחרי שהחלטנו שמדובר בפארודיה על סרטי פעולה התחלנו לאהוב את הסרט
ביג ליבובסקי, הסרט הראשון בחיי בו חצי מהאולם יצא במהלך הסרט (האולם היה כמעט מלא בהתחלה). האמת היא שאני וחבר שלי נשארנו עד הסוף רק כי לא היה סרט אחר יותר טוב לעבור אליו באמצע. אממה, כשיצאנו גילינו שיש הרבה מאוד קטעים שפשוט הרגו אותנו מצחוק רק שבמהלך הסרט הם פשוט לא עובדים.
ככה שאני אתעלם משלל התגובות בעד ונגד הסרט ואמשיך עם המסקנה שאיתה יצאתי מהסרט.
כשנותנים לך כרטיס חינם לסרט וזה מלווה במילקשייק חינם.
פשוט תהנה.