לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

שלי יחמוביץ רוצחת?


היא לא. אבל כרגע, אני טוען שכן. כל עוד לא היה משפט שהוכיח שהיא לא, אז היא רוצחת. לא? כי ככה נראה שההגיון שלה עובד.

הנשיא ורעיתו ליוו את נכדם ליום הראשון שלו ללימודים. תגובת שלי יחימוביץ "נשיאת בית המשפט העליון",  היא ש"לא ייתכן כי מי שנחקר במשטרה בחשד לעבירות מין יבוא במגע עם ילדים" .עוד שניה היא גם תאסור עליו לבקר בהלוויות מחשש לנקרופיליה,  או שהיא תאסור עליו לבקר בגינה מחשש לדנדרופיליה.

 

מה שלי יחימוביץ לא רצחה? כל המלבין פני חברו ברבים וכו'

 

מה המסקנה, שבאמת מעכשיו יהיה אסור לפרסם מידע על אדם עד שלא יוגש העניין לבית המשפט? הרי גם בזה מדובר אלא אם כן האדם הוא אינו איש ציבור (זכור לי מהקורס בדיני תקשורת שיש משהו על הגדרה של מיהו איש ציבור  בע"א 4534/02 רשת שוקן בע"מ נ' הרציקוביץ' )

אז נכון, קצב הוא איש ציבור. אבל מכאן ועד ללא לתת לו לבוא במגע עם ילדים? מה קרה לאדם חף מפשע עד שהוכחה אשמתו?


עדכון: מסתבר שאני לא ממש היחידי בסביבה שגברת- פעם היו לי תלתלים ומאז שהם נעלמו אני לא סותמת את הפה...בעצם גם לפני זה- מעצבנת אותו

נכתב על ידי , 3/9/2006 15:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-4/9/2006 07:06




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)