כמו שנטע יוסף כתבה בNRG ולפניה כתבה זאת כרמל וויסמן בYNET חברת TWISTED פנתה לבלוגריות רבות ברשת בהצעה מפתה. קבלו מוצרי טיפוח חינם ותכתבו עליהם מה שבא לכן:
במכתב שהעבירה Twisted לבלוגרים נכתב: "שמי X ואני מייצג חברה העוסקת בשיווק באינטרנט וביחסי ציבור בזירות שיחה באינטרנט. אנחנו מנהלים מספר מותגים ישראליים ובינלאומיים. אנחנו רואים בכותבי בלוגים עיתונאים לכל דבר ועניין. לכל בלוגר עשרות ומאות אלפי קוראים והוא מתפקד היום כ"עיתונאי החדש" וכמנהיג דעה. בזירה המסורתית, עיתונאים מקבלים חדשות לבקרים קומוניקטים ומוצרים חדשים, על מנת להתנסות בהם ולעדכן את הקוראים שלהם אודותם. באותו אופן, אנו מבקשים לקיים איתך שיתוף פעולה דומה: אנחנו נשלח אליך מידי פעם בפעם קומוניקטים ומוצרים, ואת תדאגי לספר עליהם לקוראיך. לא לא, אין לנו עניין להתערב בתוכן. אנחנו באמת רוצים שתבחני את הדברים ותכתבי עליהם ככל העולה על רוחך (מתוך כתבה זו)
בין הבלוגריות- אריאלה רביב , ש. כהן, דודה מלכה ועוד רבות אחרות.
מנכ"ל חברת TWISTED אלון מוליאן (מספיק לינק אחד) הוא מחבר הספר אקסטרהMדיום. ספר העוסק בפרסום ושיווק וויראלי ברשת האינטרנט.
כמו שניתן לראות בכתבה זו מתוך דה מרקר, אלון מוליאן הקים ביחד עם קרן רווה את החברה לפני כחצי שנה.
האם החברות המפרסמות בשיטה זו ירוויחו פרסום טוב? לא בטוח. האם חברת הפרסום הצליחה לשווק את עצמה. בטוח בהחלט. מסקנה? כנראה שמחבר הספר יודע לקדם את עצמו כמו שצריך. האם הוא ידע לקדם את לקוחותיו באותה מידה? ימים יגידו.