לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

4


זה ממש הרגיש כמו פגישת מחזור. כל הג'יפה באה להפגש עם הטמפון. כל ה"חברים" לשעבר זרקו לעברי מילה טובה.

מה המצב זבל? (המזכירה)

הגיע הזמן שתכיר את הצד השני של הסורגים (הקצין תורן, רווק אדיוט שמגדל שתי חתולים וטוען שהוא לא קרוב לקלישאה, בכל זאת הוא רווק ולא רווקה)

הו מותק, התגעגעתי אלייך. (אלכסנדרה, זונה שעובדת בתור מודיעה ועוצרים אותה מדי פעם כדי שתביא עוד מידע)

שפיגלמן הוביל אותי לחדר החקירות. הוא חודש.

מישהו ראה יותר מדי סדרות אמריקאיות.  על הקיר הייתה מראה שתפסה חלק די מכובד מהרוחב שלו. הסתכלתי על שפיגלמן שנכנס אחרי, אז מאיזה אסכולה אתם? אנתוני זימר או הפריצה לאלקטראז? כי דווקא מתאים לי לשחק את שון קונרי. לתת שמות של כל מיני אנשים שנעצרו על לא עוול בכפם ולהראות אינטליגנט.

שפיגלמן הצביע לפינה העליונה של החדר, הייתה שם מצלמה. הסתכלתי על שאר הפינות. בכולן היו מצלמות. מי צריך מראה בשביל לראות מה קורה בחדר השני? אפשר לשים מצלמה שתצלם את החשוד מכל כיוון ותקלוט שפת גוף והבעות פנים. הם גם ויתרו על הקטע הזה של כסא שקצת קצר ברגליים הקדמיות, היה שם כיסא כתר פשוט. שפיגלמן הושיב פתח לי את האזיקים וסימן לי לשבת על הכסא. הוא התיישב מולי ולחדר נכנסה השוטרת שושנה.

שושי, שפיגלמן פנה אל השוטרת, תביאי שני קפה. היא נעצה בו מבט זועם והסתובבה במקום טורקת את הדלת מאחוריה.

שנינו ידענו את הנוהל. אני מקבל קפה ולא הולך לשירותים. מצד שני שנינו ידענו שאני יודע את הנוהל ואז הוא יחשוב שאני חושב שהוא יחשוב ש... בקיצור שתקנו.

שושי חזרה עם הקפה שמה אחד אצלי ואחד השאירה אצלה מחייכת בקור לשפיגלמן. שפיגלמן משך בכתפיים לכיווני, לקח את הקפה ממני וסימן לשושי להתיישב.

השתיקה נמשכה. שושי פתחה את הפה כמה פעמים אבל ראתה שאני ושפיגלמן עסוקים במלחמת מבטים ושתקה.

אחרי עשר דקות של שתיקה מישהו נשבר ודיבר, זה היה ניר, מדבר דרך הקריזה.

יערי חתיכת בן זונה. אתה מבין שאתה עצור?

לקחתי לשפיגלמן את הקפה לגמתי עמוקות תוך כדי הנפת האצבע לשלום לכל אחת מהמצלמות.

אחרי שלושים שניות הדלת נטרקה אל הקיר.

ניר הופיע עצבני. שושי העיפה מבט חושש לכיוונו של שפיגלמן ששתה בשקט בינתיים מהכוס קפה שלה.

שפיגלמן קרץ לה והסתכל על השעון, עשר דקות. הוא סימן לי עשר עם האצבעות. נשענתי לאחור מחייך. לא איבדתי את הטאץ'. בכל זאת התחביב שלי, כשהייתי שוטר, היה לעצבן את ניר. היום כבר יש לי תחביבים אחרים ורובם כוללים את המחשב שלי. 

אז אתה רוצה להגיד לי על מה אני עצור?

ניר חייך חיוך ארסי.

רצח.

על סמך מה?

ניר היה מבולבל. מה זאת אומרת על סמך מה? מה הראיות שיש לכם שקושרות אותי לרצח זה או אחר?

ניר הסתכל על שפיגלמן. אז לא סיפרת לו?

שפיגלמן הניד את ראשו, שושי פתחה את הפה וסגרה אותו שוב, אני מתחיל להעריך אותה.

ניר חיכך את ידיו בהנאה. יש לנו כמה ראיות שקושרות אותך לזירת הרצח.

שיט הוא מדבר על ראיות ממשיות? 

נכתב על ידי , 31/10/2006 20:00  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-3/11/2006 14:05




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)