לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

המלצה חמה ביותר


סרט מדהים שראיתי עכשיו ואני ממליץ לכל מי שרק יכול ללכת לראות אותו הוא הסרט הנשיקה האחרונה בכיכובו של ז'אק בראף.

מדובר בסרט דרמה על חבורה של אנשים שמגיעה לסביבות גיל השלושים וכל אחד מהם מגלה שהם צריכים להתגבר. רוברט מקי כותב בספר סיפור שהדמויות צריכות לעבור קתרזיס כי אחרת לא עשית כלום. אני לא חושב שיש כאן דמות אחת בסרט שלא עברה איזה משבר.

וזה לא רק הצעירים זה גם ההורים של הבת זוג של בראף.

אתה גומר לראות את הסרט הזה וחושב.

אני חושב שזו המחמאה הכי טובה שיש לתת לסרט.

 

בנימה אחרת.

אחד הדברים שהתגעגעתי אליו והרבה זמן לא עשיתי זה למצוא אקורדים של שיר שאני אוהב ולנגן אותו. אתמול יצא לי לשבת ולשמוע עוד פעם את skin and bones של ה foo fighters והביצוע שלהם שם ל over and out  הוא מדהים. ואז ישבתי ומצאתי לאט את האקורדים ואת הקטע נגינה של הגיטרה והרגשתי טוב כמו שהרבה זמן לא הרגשתי. אז אם מישהו רוצה לדעת איך חגגתי את היום הולדת, בסופו של דבר נשארתי בדירה וניגנתי.

אני נהנתי ביותר.

 

נ.ב

לקחתי גם את אתה אני ודופרי אבל נראה לי שקומדיה מפגרת עם אואן ווילסון רק תהרוס לי את ההרגשה הטובה שיש אחרי סרט טוב ככה שאני אדחה אותו למחר. כמו כן, רציתי להביא לינק לקליפ של הפו פייטרס אבל המחשב שלי פשוט מסרב לעבוד כמו שצריך. אני חושב שהוא בתהליכי גסיסה. לא מצאתי קליפ לשיר אבל מצאתי הופעה שלמה, תהנו.

נכתב על ידי , 1/1/2007 20:19  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-3/1/2007 13:52




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)