לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

6


 

 

מישהו נזכר לעשות בדיקה לגבי חתולים שנשארו בבתים עם גופות. מסתבר שלפני חודש וחצי נמצאה גופה של זקנה בדירה בפרישמן. הדירה הייתה בקומת קרקע,  חלון המטבח היה פתוח והיו עליו עקבות של חתול שבאותו הזמן התעלמו מהן. סיבת המוות שנקבעה הייתה התקף לב.

אז אתה לא בטוח שיש לך נרצחת שלישית? אתה משער.

כן, כזה אני, תמיד יודע מתי אני צריך לשתוק אבל לא יכול להתאפק.

ניר העיף אלי מבט קטלני, שפיגלמן גלגל עיניים ושושי ניצלה את ההזדמנות ושתתה את מה שנשאר מהקפה בכוס של שפיגלמן שהייתה שלה ועכשיו הייתה אצלי. אולי היא בעד החלפת רוק? הצלחתי להשתחרר מהמחשבה הבלתי רצונית על סקס וחזרתי לנושא שעל הפרק.

אז אני יכול לחזור לחתום על כרטיסי חניה? אתם יודעים אנשים מפסידים בגללי כסף.

הפעם כל העיניים ננעצו בי במבט משתיק, עדיין יש לי את זה.

קמתי מהכיסא , נעמדתי מול המראה והתמתחתי. כן, העיניים של שושי עקבו אחרי התנועות שלי.אבל מצד שני היד שלה הייתה על האקדח אז לך תדע מה הכוונות שלה.

הסתובבתי אל ניר.

אז מה המכנה המשותף?אם אתה טוען שיש לנו כאן עסק עם רוצח סידרתי אז צריך להיות מכנה משותף לא? זה לא שאני כזה בקיא בנושא אבל בכל זאת קראתי מספיק ספרים על רוצחים סידרתיים בשביל לדעת את זה.

כן? איזה ספרים? שאל ניר.

ספרים של פטרישה קורנוול, נורה רוברטס, סנדרה בראון, ואפילו ראיתי את הסדרה דקסטר. הפעם גם שושי וגם שפיגלמן גלגלו עיניים למעלה בו זמנית.

ניר כחכח בגרונו.

תראה...תביט...אנחנו מחפשים.

זאת אומרת שאין לכם שום דבר קונקרטי מעבר לעובדה ששני אנשים נרצחו והיה להם משהו שקשור לדם המכבים. ניר האדים, מסתבר שעל המכנה המשותף הזה הוא לא חשב, אבל הפעם לא הסתכלתי עליו. מה הקשר של הזקנה האחרונה אם בכלל יש קשר לשאר הרציחות? האם זה רק החתולים ודם המכבים? יש עוד משהו? מה אתם מפספסים?

כן, אמרתי אתם. זה היה השלב שבו נזכרתי שלי בעצם אין שום קשר ממשי לחקירה. הסתכלתי על שפיגלמן ושושי.

אז מי מכם מחזיר אותי לעבודה?

שפיגלמן הסתכל על ניר וסימן לו לצאת איתו החוצה. נשארתי עם שושי בחדר החקירות.

אז מה, את מגיעה לכאן הרבה? לא בדיוק משפט פתיחה מוצלח. זה כאב כשנפלת מגן עדן זה נדוש. איך בחורה כמוך מגיעה למקצוע כזה נשמע מזלזל,  אפשר להזמין אותך לקפה. זהו בנאלי אבל כזה אני. הסתובבתי אל שושי והכנסתי את הבטן.

אפשר להזמין אותך לקפה נורמאלי? היא פתחה את הפה תוך כדי שהיא מתחילה להניד את הראש כששפיגלמן וניר חזרו לחדר.

שושי, שפיגלמן פנה אליה. מעכשיו את צמודה לתחת שלו. אנחנו לוקחים אותו בתור יועץ חיצוני ואת האיש קשר. ניר זרק לי את הקלסר שהוא החזיק ביד ושושי סיימה להניד את הראש.

הפעם אני פתחתי את הפה לסרב כששפיגלמן קטע אותי ואמר, אתה רוצה לטהר את השם שלך או לא? שתקתי, אולי סוף כל סוף אני אוכל לחזור ולצאת עם מתנדבות בתנו לחיות לחיות.

נכתב על ידי , 14/1/2007 18:37  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-16/1/2007 13:30




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)