היום יצא לי לקרוא אצלו (או שזה אצלהם) על תגובה שקיבלה בלוגרית (שרית, הפרדוקס) בתגובה לתלונה שהיא שלחה למכללת סלע. התגובה שהיא קיבלה הייתה שלילית וגררה את התוצאה שתמיד תקרה כשאיזה בלוגר מתלונן כלפי איזה חברה, ההתכתבות מתפרסמת על הרשת ופוגעת יותר במותג המשיב.
באופן מתאים ביותר בקולקטיב האחרון מתפרסמת הפנייה למאמר המציין איך צריך מותג להתנהג כשמתפרסמת תגובה שלילית על המותג בבלוג כלשהוא.
זה בעצם ממשיך את הנושא של כל ההתקלות בפרסום דרך בלוגים שנעשתה לגבי הקמפיין של ינואר מחוספס של ג'ילט כאשר כל התגובות שהתקבלו בעקבות החשיפה של הקמפיין כקמפיין שיווקי היו שליליות. ולמה? כי הטעו ועשו קמפיין שיווקי בלי לציין שמדובר בקמפיין שיווקי. במקרה הזה ניתן לראות את הקמפיין שהורץ פה לפני כמה זמן של חברת טוויסטד כקמפיין מוצלח (גם אם אני עדיין טוען שהם שיווקו יותר את עצמם מאשר את המוצר שהם היו אמורים לקדם) וזאת כי נודע מראש שמדובר בקמפיין פרסומי, ניתנה לבלוגרים שהשתתפו אפשרות להחליט האם להשתתף או לא ולא להגרר למשהו שאחרי זה התברר כקמפיין פרסומי. אז למרות שהקמפיין שלהם לא היה מוצלח (לא נראה לי שזה קידם את המוצרים של החברה במשהו, והם גם לא מציינים את דרך הפעולה הזאת בדף הלקוח באתר שלהם) עדיין זו כנראה הדרך לפעול דרך בלוגים. לפנות אליהם ולא לעבור מעליהם.