לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

תודה


O.K, זכיתי

זוהי פעם ראשונה מזה זמן רב שאני זוכה במשהו (בפעם הקודמת שזכיתי זה היה בתחרות אצל מרפי, איך לדפוק חסכון ללפטופ בשניה וחצי). נתחיל מזה שכרגע השתתפותי בכנס תלויה ברצוני לקחת יום חופש (על חשבון ימי החופש שלי) במקום לקבל את זה כיום עיון מהעבודה (על חשבון העבודה,אני עוד עובד על זה אבל הסיכויים קלושים. כרגע הקלף שלי הוא שהייתי אמור ללכת ליום עיון בן שתי פגישות שהתבטל ובמקומו הלכתי ליום עיון בן פגישה אחת שגם היה יותר זול, לא נראה לי שזה יתקבל אבל לא יזיק לנסות). נמשיך, פרט טריוויה שעניין אותי זה שאני היחידי מישרא שזכה, שלושה מתפוז, שתיים מבלוגלי ואחד... (טוב תראו, לא צריך להגרר לאסוציאציות כאלה, אני גרפומאן לא מגלומאן, מצד שני ההמשך הראוי מבחינה הגיונית הוא ישראבלוג אז המגלומאניה היא לא שלי, אני רגוע).
היום עיון הראשון של הכנס מעניין אותי מאוד למרות במושב של שיווק ברשת ישתתף מרצה שלי לשעבר שעשיתי כל טריק אפשרי בספר כדי לא לקחת קורסים נוספים שלו. אני מתלבט בין משחקים מקוונים באינטרנט לבין הוראה באינטרנט אבל נראה לי שאני אקפוץ בין המושבים ואנסה לעבור בין כל השלושה  (אם זה יהיה אפשרי כמו שזה היה ביום עיון שהייתי בו אתמול) אחרי זה אני בטוח שאני אלך לפורומים וטוקבקים ולפרטיות ברשת.

הערה לסיום:אושיות בלוגספירה קטלו את התחרות הזאת. בתור משתתף שזכה אני יכול רק להגיד
אוי יוי יוי. אנשים שהם לא מתעניינים במחשבים וכותבים כל פוסט אפשרי על התחום הולכים לסקר את כנס האינטרנט. אז נכון שלא כל פוסט אני כותב בנושא, אני לא מכניס כמעט את העבודה שלי לכתיבה שלי ומפריד בין התחומים. אני בטוח שמאוד מעניין אותכם לדעת שבחוק התכנון והבניה תיקון 74 מפנה בעצם לתיקון 73 (חוברת 2020 מפנה לחוברת 2011 למי שמתעקש ולא לפרסום שצריך להפנות אליו)  ובעצם כנראה שמעולם לא פורסם באופן רשמי לפי מה שיוצא מתוך אתר הכנסת, נבו, תקדינט, פדאור, גוגל,אתר משרד המשפטים, שלל מנועי חיפוש אחרים ומאגרי מידע משפטיים. נכון זה עניין אותכם? אז אני לא כותב על תחום המחשבים אבל אני מאוד מתעניין בתרבות דיגיטלית (אם אני אחליט שאני כן הולך לדוקטורט זה כנראה יהיה במסלול של החוג למדע, טכנולוגיה וחברה אם הם יסכימו לקבל אותי אחרי שאני אצליח להגיש את התזה וכמובן תלוי בציון שאני אקבל)וזה מה שמעניין אותי בכנס הזה. אז לא יכתב פוסט שיעסוק באיך שיחקתי פוקר בכנס או תמונות שאני אצלם יעלו לפליקר (למרות שזה סוג של הזדמנות לגלות איך המצלמה הדיגיטלית שלי מצלמת) רוב הסיכויים שזה יהיה פוסט כמו רוב הפוסטים האחרים שלי, משהו קצר עם קישורים ואם יהיה לי אז עם איזה פאנצ' קטן. אני גם לא מתכנן להגיע עם הלפטופ שלי (אחרי ארבע שנים זמן הבטריה שלי הוא שעה ) ככה שאם יהיה לי משהו לכתוב זה יהיה בפנקס שקיבלתי ביום העיון שהייתי בו אתמול.

אגב יום העיון של אתמול, המסקנה הכי חשובה שקיבלתי ממנו היא שאני רוצה את יוסי ורדי בתור דוד (מתנה שהוא אמר שהוא נתן לאחיין שלו, חשבון פתוח בחנות רובינזון). כל השאר היה מעניין אבל רק כי סוף כל סוף הבנתי איך עורכים את המחקר הכמותי לתזה שלי כי קיבלתי שם כמה רעיונות.

לסיכום, .

להתראות בכנס או לא להתראות, גם אם אני אהיה שם אני לא מתכוון כל כך לבוא ולהגיד שלום אני זה שזכה מישראבלוג וזה הבלוג שלי (בטח יש שם כמה שהכתובת של הבלוג שלהם היא על הכרטיסי ביקור , בתור הנה גם אנחנו יוצרים תוכן גולשים) ותודה לשופטים שבחרו.

נכתב על ידי , 8/2/2007 21:03  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-11/2/2007 12:21




כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)