לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

לבד


אני עכשיו באמצע המודרנים  ומאוד הטריד אותי ההדגשה של הלבד שם. הטריד אותי כי אותי זה לא מטריד כלל. אין לי כל בעיה להשאר לבד בשבת עם כמה ספרים טובים ועם אוכל שאני מכין לעצמי או קונה. אני לא חש צורך עז לרדוף אחר שישה עד שבעה אנשים שיבואו וישבו איתי על השולחן כדי שאני ארגיש מקובל חברתית. אז יכול להיות שזה מה שאני משדר בדייטים ראשונים, שאני בן אדם שטוב לו עם הלבד שלו ולכן לרוב הם לא מגיעים לשניים. אולי כשאני אפסיק להרגיש שטוב לי לבד אז גם יגיע הצורך הזה שמתואר בסרט בצורה כל כך פשטנית.
נכתב על ידי , 28/2/2007 01:18  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-2/3/2007 12:47
 



עטור מצחך


בשבת האחרונה טענתי שהבית הבא מהשיר עטור מצחך מדבר על ויתור לאישה בוגדנית, חבר שלי טען שמדובר באקסים ואישתו לעתיד טענה שמדובר בשכחה של כל דבר אחר מלבדה (לא עניין של אקסים ומאהבים)

 

את אוהבת להיות
עצובה ושותקת
להקשיב לסיפור על קרוב על רחוק
ואני, שלא פעם אביט בך בשקט
אין קול ודברים
שוכח הכל על אודות אחרים.

 

 

אז מי צדק?

נכתב על ידי , 26/2/2007 23:36  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-1/3/2007 11:18
 



פסקה שנכנסה היום לתזה


לא שאני ממש מצליח לעשות את זה אבל התחלתי להרחיב את סקירת הספרות שכתבתי בהצעת המחקר ולהביא אותה לידי משהו שיהיה בעל נוכחות גדולה יותר בתזה. כרגע אני עומד על חמישה נושאים שצריך להרחיב אותם ואני מתכוון שכל אחד מהם יהיה באזור של שישה עד תשעה דפים. כרגע אני מתעסק בנושא של הקוד הפתוח ושמתי לב למשהו ולכן ככה מתחילה הפסקה שנכנסה לה הבוקר. (המראה מקום זה לספר של יובל דרור הפוליטיקה של הטכנולוגיה)

ג'ורג' אורוול חזה שבשנת 1984 האח הגדול ישלוט עלינו באמצעות הטכנולוגיה שתעקוב אחר כל תנועה שלנו. אולי הוא לא טעה. שנת 1984 היתה השנה בה נוצרה ההתנגשות עם בעית זכויות היוצרים והסכמי אי החשיפה שיצרו שליטה על המידע והידע. התנגשות זו היא שהביאה את ריצ'רד סטולמן להקים את תנועת התוכנה החופשית ואת אוניברסיטת ברקלי להוציא את מערכת ההפעלה BSD UNIX  (דרור, 2006; Bertthauer, 2002; Iglesias, 2003 ) בשנת 1984 לאחר פירוק AT&T למה שכונה "ביבי בל" החברה נכנסה לשוק המחשבים ואחת הפעולות הראשונות שלה היו לגבות תשלום על מה שעד עכשיו היה בחינם. אם עד עכשיו אנשים יכלו להתעסק עם הקוד של מערכת ההפעלה UNIX ולהתאים אותה לסביבת העבודה שלהם לפתע הם היו צריכים לשלם על זה והקוד שהיה פתוח נהפך לסגור. כפי שצוין לעיל אוניברסיטת ברקלי ניקתה מהמערכת UNIX שאצלה את כל שורות הקוד שהיו שייכות ל AT&T ונשארה עם מערכת הפעלה ששורות הקוד שלה נכתבו על ידי מדעני ברקלי BSD UNIX . לא רק בייבי בל עשו את המהלך של הפיכת קוד פתוח לקוד סגור. גם חברת זירוקס סגרה את הקוד של המדפסות שלה מה שעצבן את ריצ'רד סטולמן והביא אותו להקמת תנועת התוכנה החופשית  "Free software foundation"  (דרור, 2006, עמ' 83-85)

 

הבאתי את הפסקה הזאת בגלל הכותרת של הפוסט הזה והמיקום בו היא מופיעה.

נכתב על ידי , 26/2/2007 21:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רק שם אחד ב-27/2/2007 00:00
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)