לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיהוק המתמשך


נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

קליק


נכון, אדם סנדלר רדוד, ההומור שלו מעולם לא התעלה מעל למכנה המשותף הנמוך ביותר. אני וחבר שלי דווקא נהנינו בסרט הזה למרות שאם היו עוצרים אותו כשהוא מת זה היה יותר טוב (הסיבה היחידה שאהבתי את הצד שלו הצד שלה שהאמריקאים הצליחו לעשות סרט עם אופציה לסוף קיטשי וויתרו על הסוף הקיטשי). אבל עדיין נהנינו מהסרט.

מה ההבדל בין הסרט הזה לשאר הסרטים הרדודים השונים של אדם סנדלר? (נער המים למשל) קודם כל העובדה שהדמות שלו היא חרא של בן אדם אבל כמו כולנו, לחוצה מהעבודה מזניחה דברים בגלל רצון למימוש עצמי, רצון שקובע באיזה שהוא שלב התחתלתי בחיים. מה שאהבתי מאוד בסרט הוא החזון העתידי שלו מבחינת גאד'ג'טים וסביבה. בדו"ח מיוחד הכל מיוחד כזה שנועד להדהים אותך ולהראות וואו איזה עתיד. אבל בקליק העתיד מוצג כמקום שבו נכון שיש מכונות יותר משוכללות אבל גם כמקום שלנו אין בעיה להגיע ולהבין איך לחיות שם. האם יש להתייחס לסרט הזה כעוד אחד מהסרטים בסגנון של מטריקס שיוצאים נגד השתלטות המכונות על חיי האדם? האם יש סיבה אמיתית לזה שלגיבור הסרט אין מחשב בבית? רק לאחר הגירושים  וההשמנה אנחנו מגלים בית טכנולוגי. האם יש בסרט הזה רבדים נסתרים שיגלו לנו בצפיה שניה? (האם מישהו רוצה לראות את הסרט הזה עוד פעם?) . יכול להיות, כי כמו שאני רואה את זה, יש סרטים שרואים אותם ופשוט לא מבינים מה רצו מחיינו, ויש סרטים שרצו מחיינו משהו אחד ואנחנו לוקחים את זה למקום אחר, XXX אחרי שהחלטנו שמדובר בפארודיה על סרטי פעולה התחלנו לאהוב את הסרט

ביג ליבובסקי, הסרט הראשון בחיי בו חצי מהאולם יצא במהלך הסרט (האולם היה כמעט מלא בהתחלה). האמת היא שאני וחבר שלי נשארנו עד הסוף רק כי לא היה סרט אחר יותר טוב לעבור אליו באמצע.  אממה, כשיצאנו גילינו שיש הרבה מאוד קטעים שפשוט הרגו אותנו מצחוק רק שבמהלך הסרט הם פשוט לא עובדים.

ככה שאני אתעלם משלל התגובות בעד ונגד הסרט ואמשיך עם המסקנה שאיתה יצאתי מהסרט.

כשנותנים לך כרטיס חינם לסרט וזה מלווה במילקשייק חינם.

פשוט תהנה.

נכתב על ידי , 31/8/2006 07:05  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-2/9/2006 22:37
 



רציתי לכתוב על הסרט קליק ועל איך התרבות של הטלוויזיה השתלטה עלינו


אבל אני רואה את האמי
נכתב על ידי , 30/8/2006 20:52  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-31/8/2006 07:45
 



שניים הלכו עוד שניים נשארו


נורה רוברטס

רוברט ב פרקר

מייקל מרשל

סנדרה בראון

נשארו עוד שבועיים לאילת

אני בטוח אקנה עוד ספרים

נכתב על ידי , 29/8/2006 22:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-31/8/2006 07:50
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 45

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

24,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגארפילד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גארפילד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)