לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Mou Sugarenai


No regrets

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 350738886 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

אל תכנסו אני מעוצבנת


בלה בלה בלה.... FUCK YA ALL!!!!
ולמי שיש בעיות שייפנה לתחת של ג'ורג' קלוני

         זהו! עידכנתי! שיעמום!! אין חיים!! באסה לי!! לא שלמישו כאן יש חיים....אחרת לאף אחד לא היה בלוג!!!!!
    פאק אני שונאת את עולם הזה!!!!! שיגעתם אותי נמאסתם עלי!! אני שונאת את כולם!!! לכו כולם להזדיין בתחת!!
     כמה חסרות מח!!! צביעות!!!!! די כבר!!!!!!!!! מתי תבינו...??? אני סתם מעמידה פנים כמו כולכם שטוב לי!!
       אבל זה לא אומר שבאמת טוב לי אם זה נראה ככה אוקיי???!!! הבעיה שאני לא אוהבת להתלונן כי אני יודעת שיש הרבה
         יותר גרוע ושלכולם קורים דברים כאלה ונני ונננה בשלוש מילים FUCK YA ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
              וכמו שאמרתי מיקודם::::: (בעיקר לכל מי שמחפש זיון ומפחד לקבל אותו) לכו להזדיין אנלית!!!!!



ועכשיו עידכון נורמלי:::

אין לי כח לעידכון נורמלי מה תעשווו??????!!!
ראיתי היום 3 סרטים מטרידים ומדכאים במיוחד אז כנראה זה השפיעה עלי היום!!!!!!!!!
ולמי שיש בעיה שייכנס לתחת של אנג'לינה ג'ולי והברד פיט המזוין שלה!! תעשו אורגייה!!! מכפת לי!!!!!!!

נכתב על ידי , 2/7/2008 02:32  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,444
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSHeRiE™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SHeRiE™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)