לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

And the memories of me will seem more like bad dreams.


Just a series of blurs like I never occurred.

כינוי:  ~Clover~

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

יום אחד...


יום אחד, כשאני אהיה מספיק חזקה להתמודד עם העבר - אני אכתוב לך מכתב.
לא רק שאני אכתוב מכתב, כי את זה כבר עשיתי לך בעבר, אני גם אתן לך אותו.
אני אכתוב לך מכתב על זה שכל השעות שלי מלאות בך, גם אחרי חצי שנה שאתה לא איתי.
אני אכתוב לך מכתב על זה שחשבתי שנתחתן אולי ביום מן הימים, אבל זה לא יקרה כבר, כנראה.  
אני אגיד לך שאף פעם לא הפסקתי לאהוב אותך, גם אם היה נראה לך שכך היה המצב...
עשית לי שריטה בראש, בנפש. אני לא מפסיקה לחפש אותך בכל בחור שפגשתי אחריך.
אתמול נכנסתי לאלבום תמונות שלנו מטורקיה, זה היה בערך ב3 בלילה, התחלתי לבכות...
מעולם לא חשבתי שאותם דברים שאמרת לי תגיד גם לה. בעיקר בגלל שאמרת לי שאתה אוהב אותי הכי הרבה, ואף פעם לא אהבת ככה.
כל מה שאמרת היה שקר? היא עכשיו העולם שלך, כמו שהיית אומר לי.
אהבת אותי שאתה פשוט אוהב לאהוב? הלוואי שיום אחד אני אפסיק לחשוב עליך ותפסיק להיות בראש שלי.
הלוואי שיעבור יום בודד אחד בלי שאני אדבר עליך, אצחק על משהו שאמרת או עשית, הלוואי שיום אחד אני אפסיק לשאול "מה אם..."?
אולי תדע יום אחד כמה פגעת בי כשהבטחת לי את כל העולם, כשהבטחת שתמיד תיהיה לידי, ששנתיים לא הפסקת לאהוב אותי,
אבל פתאום אחרי חודש הפכת לאחר. ואני? איני תמימה, גם אני אשמה... לא היה לי טוב איתך אז, אבל אולי הייתי צריכה לחשוב שוב,
אולי היינו צריכים לנסות עוד הפעם. לפעמים אני לא מאמינה שנתתי לך ללכת, לא מאמינה שלבסוף אתה עזבת.
נצבט לי הלב כשאני שומעת עליך, כואב לי שאני כבר לא מכירה אותך.
הלוואי שיהיה לך טוב, ואתה יודע, אולי יום אחד גם לי...
אולי איתך.

"ואמרו כל דבר על חיי שירדה דעתי מעלי 
אולי קצת שכחתי גבולות הגיון 

ואני חושב קצת על הלב שלך 
וכמה קרה לפעמים המתכת 
בוקר ולילה עוברים בשעון שלי 
ולא מאמין שנתת לי ללכת 

ולי נשאר להמשיך לקוות 
שכואב לך אולי לפחות 
כמו שכואב לי מאז שעזבת..."
נכתב על ידי ~Clover~ , 18/6/2011 15:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Old Girl ב-18/6/2011 15:45
 





15,733
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Clover~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Clover~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)