לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Undecided


your mother so fat XD

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 261746869 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

שאלון ועוד כמה דברים




היי,מה שמך? שני

את אוהבת את השם הזה? ממ בערך ^^"

 איזה תאירך נולדת? 6.7.91

אז מהו המזל שלך? סרטן

 בת כמה את? עוד מעט 17

איזה צבע תחתונים את לובשת כרגע? שחור עם פס ורוד

 וחזייה? לבנה

 איזה צבע אוהבת?אדום 

 אוספת משהו? אמממ כל מיני דברים שנותנים לי פתקים וכאלה

 מעשנת? לא

 שותה? פעם ב ..

 עושה סמים? כה!D:

 איזה שפות את מדברת? עברית

 יש לך פירסינגים? לא-_-

 קעקוע? לא

 עושה ציפורניים? ממ.. פעם ב..אני שמה לק

 מפורסם מסוקס? ג'וני דפ גרר

 מפורסמת? לא עולה לי לראש

 מאכל אהוב? שניצל

שתייה? אייס קפה*-*

 שיר אהוב? יש מלא אבל כל שיר של Pain Of Salvation יהיה טוב

  סרט אהוב? הוא לא הכי אהוב עליי אבל ממש בא לי לראות אותו וזה הסרט עולמו של ווין 2

יש לך חיית מחמד? חתולה - ג'ינג'ר

סדרה אהובה? האנטומיה של גריי אבודים

 אוהבת ללמוד? אוהבת את הבצפר אבל לימודים לא ממש

 איזה מקצוע את הכי אוהבת? תיקשורת

 איזה מקצוע את הכי שונאת? היסטוריה

 מה צבע השיער שלך? חום 

 אוהבת את הלו-קיטי?היא ורודה מעצבנת

 אז את פקאצה.? אבל אמרתי שלא..

פריקית? לא..

 דו מינית? אולי >"<

 לסבית? לא ^^

 יש לך חבר? נאמ.. לא

 את מאוהבת? לאדעת D : אוליי..

התנשקת פעם? לא.. ><

 בפה? ...

צרפתית? ....

 אוהבת את ט"ה? לא!

 מי יותר סקסי ביל או טום? פחחח אני חייבת לענות על זה 

מה המספר מזל שלך ?6

אוהבת שוקולד? מריר

 אוהבת מקדונלדס? כה

 יש לך גשר? לא

 מה הגובה שלך? אין לי מושג

קיץ או חורף ? חורף

שחור או לבן? שחור

עופר שכטר או יהודה לוי? בעע><

 קרוקר או לי קופר? אולסטאר

מה היית לוקחת לאי בודד? ספינה

 חייה אהובה? חתול D:

מה החולשה שלך ? שיער ארוך לבנים

את מכורה ל .. ?  מוזיקה אוכל 

ישלך יס או הוט ? יס

בעד סמים ? לא מעניין אותי

 



 

כן כן סוף סוף עידכון ,הגיע הזמן לא?

טוב ..

אז היום היה אמור להיות לי בגרות במתמטיקה אבל לא הלכתי ,אני אעשה אותה ב14 ביולי..

מה איתכם איך הלך לכם הבגרות?מקווה שטוב^^

 

מחר יש לי מגן בהיסטוריה מקווה שילך טוב..

 

 

 

זהו עד עכשיו

ביי ביי

 

נכתב על ידי , 23/6/2008 20:47  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסיפורים שלי D: ב-28/6/2008 19:32
 



עיצוב חדש וקטע שמצאתי וסרטון


הכנתי עיצוב חדש כמו שאתם רואים^^

אז איך הוא?

 

 

אוקי נעבור עכשיו לקטע שמצאתי

אני בטוחה שהרבה מכירים אותו אבל הוא כל כך נכון..

 

מרצה ידוע התחיל את הרצאתו בהחזיקו ביד שטר של 20 דולר. בחדר, בו היו 200 מאזינים הוא שאל "מי מעונין בשטר זה של 20 דולר?" ידים החלו להתרומם. "אני עומד לתת שטר זה לאחד מכם, אולם תחילה הרשו לי לעשות זאת". הוא החל לקמט את השטר. ואז הוא שאל: "מי עדיין רוצה זאת?" עדיין היו ידיים למעלה באוויר. "טוב" הוא ענה, "מה אם אני אעשה זאת?" הוא זרק את השטר על הרצפה והחל למעוך אותו לתוך הרצפה באמצעות נעלו. הוא הרים אותו מהרצפה, כעת כולו מקומט, מעוך ומלוכלך ושאל שוב, "עכשיו, מי עדיין רוצה זאת?" עדיין הידים התרוממו לאויר. "חבריי, כולכם למדתם שעור בעל ערך רב מאוד. לא חשוב מה עשיתי לכסף, אתם עדיין רציתם אותו מכיוון שערכו לא ירד. הוא עדיין היה שווה 20 דולר, פעמים רבות בחיינו, אנחנו מועדים, מתכופפים, ושוקעים בעפר בעקבות החלטות שקיבלנו, או בגלל נסיבות שנקרו בדרכנו. אנו מרגישים אז חסרי ערך. אבל אין חשיבות למה שקרה או למה ושיקרה, אתם לעולם לא תפסידו מערככם. אתם מיוחדים - לעולם אל תישכחו זאת! לעולם אל תתנו לאכזבות של אתמול להאפיל על החלומות של מחר"

 

 

וואי מצאתי סרטון כל כך מצחיק

ממליצה צפייה

 

 

 עוד דבר קטנטן

בבקשה תחתמו על העצומה הזאת :

http://www.atzuma.co.il/petition/orw93/1/

זה נגד הסגירה של ערוץ MTV 2

נכתב על ידי , 12/6/2008 16:23  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Cornholio ב-19/6/2008 01:49
 





17,828
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPaint Pastel Princess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Paint Pastel Princess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)